Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Hjemturen var en fornøjelse. joydance.gif
Men f*ck hvor startede dagen af helvede til. Endte med at køre hjemmefra lidt for sent (kl. 04.45). Dertil havde jeg ikke en fuld tank og skulle hitte en Shell eller Statoil på vejen derop.... Finder en Statoil kl. 05.10 lidt nordpå. Tanker for derefter at ville betale i butikken, men guess what?! PBS har været i gang med at røre i gryden og ALT er nede. Jeg tror imidlertid, at det er mit kort, den er gal med, så jeg ringer til Danske Banks hotline, som kan fortælle mig, at den er gal hos PBS. Dog burde systemerne have været online igen kl. 05.00 (klokken var imidlertid nu 05.15). Danske Bank forsikrer, at det drejer sig om MINUTTER, førend alt er online igen. Da klokken så bliver 06.00 og jeg stadig står og glor ud i luften i Statoil-butikken, fordi jeg ikke kan komme til at betale med mit danske VISA for den benzin, jeg har hældt i tanken, siger jeg til ekspedienten, at jeg simpelthen bliver nødt til at køre og først kan betale, når jeg kommer retur fra Trollhättan igen. Efter megen snak frem og tilbage får hun mit svenske leg i pant, og Statoil ender med at få deres penge igen 10 timer senere.... Pyha, for en møgirriterende oplevelse. Hotline hos PBS kunne samtidig berette om dusinvis af bilister, som holdt magtesløse ved bommen på Storebælt på vej hjem fra en eller anden koncert, eller noget. Damn, det må også have været irriterende. Andre herinde der oplevede problemet personligt?
  • Svar 1,2k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Nej det tror jeg ikke..... Vi har leget lidt med måden den trækker på, men ikke givet den mere tryk. Så et bud er 430-440hk. Men den trækker som en lettisk luder i pengenød.....:D

Heh, det bliver vist en ulige dyst. Jeg er i effekt kun lige kommet op på, hvad din TT-RS præsterer i standardform. :) Hvad effekt leverer den i dag? 450hk? Men for pokker forskellen i min kan mærkes. Hjemturen var en fornøjelse. joydance.gif
Besvaret
Tillykke :th2: Hvad fik du så målt den til efter opgraderingen?
Vi rullede den ikke i denne omgang. Det venter vi med til efter montering af nyt udstødningssystem (komplet fra turboen og helt ud til og med endetipperne) samt større indsprøjtningsdyser og dertilhørende remap. Så burde den havne omkring de 400 hk.
Besvaret
Det virker efterhånden som om Seat har skruet den leon cupra r meget godt sammen....
Enig. Som man kan læse tidligere i tråden overvejede jeg den kortvarigt i min søgen efter ny bil. Dog har den af motorpressen fået meget blandede reviews. Nogle gode, nogle dårlige.
Besvaret
Du kan jo bare lære at skrive dansk :D
ja, jeg må tilstå, at jeg også lige skulle læse mulens sætning en 3-4 gange, før det gik op for mig, at han bare havde copy'pasted (med tabt formatering til følge :)) en tabelrække.
Besvaret
http://www.scorpion-exhausts.com/ Et firma der har en hjemmeside hvor der på fanebladet står untitled-1 som i en unavngiven html side, så ville jeg være slemt bekymret for kvaliteten på deres andre produkter.... Jeg ville gå Milltek vejen til den bil...
Kun fordi du intet kendskab har til den TBE hhv. Milltek og Scorpion har udviklet til FRS'en. Tro mig Brian, jeg har researchet emnet i 4 måneder nu (herunder også Mongoose, Blueflame, Primary Designs og Supersprint). Hvor lang tid har du brugt på det? Hvis du vidste, hvad jeg ved, ville du ikke vælge Milltek. Den brummer så fælt ved motorvejshastighed, at det begynder at bløde ud af ørene på dig på under 10 minutter.
Besvaret
Det er også tit pga value for money den får de pæne ord. Personligt vil jeg hellere have focusen...
Yeps, i en dyst mellem de to i et dansk bilmagasin (husker ikke hvilket), lod de netop prisen på de to biler afgøre udfaldet og lod Cupra R blive testvinder. I DK er prisforskellen på de to biler så nok godt også en god sjat større end i SE. I SE er valget dog en no-brainer. :) Mener at Cupra R i SE koster SEK 270.000 vs SEK 310.000 for RS'en. I danske kroner bliver det med andre ord en sølle merpris på 30.000,- for RS'en.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...