Sophie Skrevet August 28, 2009 Rapporter Skrevet August 28, 2009 Hvad siger loven egentlig om parabol opsætning og hvor kan man finde den? Er det forbrugerstyrelsen der tager sig af dette? eller er det en anden styrelsen? Er det et ministeruium og i givet fald hvilket? Jeg bor i en etage ejendom i Købenavn, i Nørrebro. Privat ejeren ikke boligforening. Der er ingen påbudt TV udbydere. I forbindelser med renoverigns arbejde har ejeren fået fjernet den fælles antenne og boksen i marts 2008. Men på et mystiske måde hvor ingen belv advaret om dette, og nogle teknikere var i gang i 2 dage i vores opgang hvor de fjernede kablerne fra antenen og tv boksen i opgangen, og var fra Yousee. (vi fandt ud af det langt senere) Ejeren var på ferien, det var i marts 2008, lige dagen før påsken, ejendoms administration vist intet om dette, viceværten var sikkert på at der var tale om en tyverie, da han var ikke blevet oplyst om dette. Vi var ikke blevet informeret om dette til trods for at der står i kontrakten at vi har fælles antenne. Vi har ikke modtaget nogen skrivelser om at vi skal bruge en bestemt tv udbyder siden da, dog har YouSee meldt sig ind, men på et meget tvivlsomt måde ved at påstår at vi modtog deres signal ulovligvis, og at vi skulle købe en tv pakke hos dem "ellers vil de komme efter 15 dage for at fjerne vores antenne" det brev fik vi 2 uge efter de havde været der for at fjerne antennen!!! Da jeg kontaktede dem de serverede mig den ene vandrehistorien efter den anden, og da jeg sagt men jeg vil gerne benyter mig af en anden tv udbyder, de påståede at You See var den eneste lovlig tv udbydere for hele Rantzausgade og hele Nørrebro, og have eneret på området, og at det var ulovlig at prøve at få TV signalet hos en anden tv udbyder! You See fortalt mig dette flere gange. Ejeren forhold sig vage når spurgt direkte om hvordan jeg skulle få mt tv signal og fra hvem, og om det var You see jeg skulle henvende mig til. Han svarede hver gang: "det må du selv finde ud af" Jeg har Viasat med parabol antenne siden februar måneden. Jeg modtog den 22 august et brev fra ejerens advokat om at jeg skulle fjerne mit parabol og reparer væggen, indenfor 6 dage, eller vil han ophæve mit lejemål. Brevet indehold ingen adresse eller telefon eler email, bare advokatens navn, som sagt at jeg skulle besvare ham skriftlig. Hvis jeg ikke gjordt det så vil de gøre det selv og sende mig regningen og forbehold sig retten i at bestemme hvor meget det vil koste mig. Der står også at de betragtede parabol opsætningen som hærværk. (Det er "Parabol eksperten i Lyngby" som har opsat den, professionel teknikere.) Iføge Viasat hvis der ikke står noget i mit kontrakt om paraboler så må jeg gerne lad den står. Og der står intet i kontrakten om paraboler eller facade. Ifølge chefen hos Parabol experter i Lyngby, så må alle have en parabol antenne, ejeren kan ikke forbyde mig dette, han kan kun bestemme hvor den skal stå, dog "max 30 meter fra mit bopæl". I øvrigt selv om han havde et forudbestemt TV -udbyder, (og det har vi ikke fået skriflig at vide) hvis den jeg valgte kunne tilbyde andre kanaler som ejeren tv udbyder ikke havde, så måtte jeg gerne beholde den, og lad parabolen stå. Jeg har Viasat, og dens pakke indeholder kanaler som You see ikke har. Ditto jeg kan lad parabolen ligge. LLO siger derimod at ejeren bestemmer hvad skal stå på hans facade, og at jeg skal fjerne parabolen hurtigst muligt. Ok, hvem siger sandheden og havd er mine rettigheder og had siger loven og hvilke paragrafer. Google gav intet, bortset det brev fra søndags avisen som i også har her under et andet emne. Det er en meget tynd grundlag at have som forsvar, når jeg risiker at blive smidt ud af lejligheden. I øvrig, jeg spurgt ejeren om jeg kunne regne med at han vill lad mig være i fred, efter at jeg havde fjernet parabolen , og han svarede "det får vi se ". Så gik jeg i gang med LLO, fordi jeg gider ikke være udsat for hans chikaner mere, og at han komme med noget andet få uge senere. Den ene trussel efter den anden, fordi nu han vil gerne renover den lejlighed jeg er i, tror jeg, men istededt for at sige det direkte, han prøver at give mig lyst til at skride af, og bruge nogle mafia metoder med håndværker som kommer i mit hjemme og råber ad mig og siger at j"jeg står i vejen og skulle slet ikke bo her!"... Vi er 5 beboere, i 5 lejligheder på 24 m2 hver, ud af 10, hvori de 5 andre er delvis renoveret. Renoveringen startede i october 2004. Så det gik virkeligt langsomt, men larmfuld. Jeg har også fået ejeren foran huslejenævnt flere gange og sat Bygnings direktoratet på hans røv, som meldt ham til politiet efter et år, for han gør bare som han har lyst til og er meget slemt at ha' med at gøre. Og det ku' han slet ikke lide, og bar nag på mig ad helvede til! Han gør en masse svinerier til folk, og syntes også at det er sjov, men han kan ikke forstå hvorfor folk ikke kysse ham i røv og er glad for det. Den sisdste gang jeg kørt sagen var i 2006. Det ser ud som om han savner mig eller huslejenævnt. Jeg har skrevet til forbrugerstyrelsens ombudsmand, men jeg tviler at parabol opsætning er hans område. Hvad gør jeg så? Hvis område er det? Jeg tænkt også at flytte ind i en af Ritt Bjerregårds lejligheder/rækkehuse. det vil give mig nogle friluft.. og fred! Men jeg ved ellers ikke hvor man skal henvende sig til for at få oplysninger om disse boliger. Jeg finder bare utriolig at man kan ikke finde en dyt om emnet nogensteder hen og at LLO søgt ikke engang i hvad loven sagt om parabol opsætning, men sagt bare at jeg skule fjerne den, med henvisning til at ejeren kan selv bestemme hvad han skal være på hans facade. Det er sur! Der er andre ting han har chikaner mig med, bare 3 uger før jeg fik det brev. Hvor en håndværker hamrede et stort hul på 30x 26 cm2 på gulvet af mit toilet, for at udskifte et rør i lejligheden under, som er under renovering, hvorfra jeg kan nu se lejligheden under, på hele hullets areal. Han forlad bygningen og efterladt den hul som den var. Dejlig! og mit toilet er meget lille. Og så sender han mig et brev 3 uge senere hvor han skriver at han betragter en parabol opsætning fra professionelle for hærværk! Hallojsa! Jeg vil gerne sætte dynamit i hans hus i Lyngby. Det skulle lære ham. :D Jeg skal nok skride fra dette sted hvis bare jeg kunne finde noget, men først skal han bløde for hele det hetz og grov behandling han har udsat mig for i så mange år. :(
michael k Besvaret August 28, 2009 Rapporter Besvaret August 28, 2009 der er ingen lov hverken i dk eller se .. det er udelukkende op til evt ejer af bygning eller bolig/andel/ejerforening... så hvis ejeren siger han ik vil ha din parabol der så må du jo fjerne den... og mht til at finde alternativ er det da bare at ringe rundt og höre hvem der kan tilbyde dig tv... evt en tv/bredbåndspakke.. men iogmed at du bor til leje har ejer ren suveränitet og bestemmer om han vil ha det på sin bygning parabolexperten har absolut intet at sige i den sag... jeg forstår det godt .. har selv boet et sted med höj indvandrerkoncentration hvor stort set ALLE altaner osv var overplastret med paraboler... og bygningerne var ikek for könne i forvejen men hold käft hvor var det grimt med de paraboler... men du kan jo bare stille den inde i lejligheden hvis du altså har et vindue som peger i rigtig retning... og med hensyn til alle dine "sager" mod ham lyder det jo som om han har fået medhold.. eller at du ihvertfald ikke har ellers havde han jo nok lärt lidt af det .. men eftersom det lyder som om du ik har fået medhold burde du måske tänke over hvorfor.. for mig lyder det ikke som om han har gjort noget han ikke er i sin fulde ret til... der er nok en grudn til at LLO råder dig til at pille skidtet ned..
Sophie Besvaret August 28, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 28, 2009 i tilfældet du ikke har lafd mærke til det, der er en svar, i i den forum, om parabole, som siger følgende: "Parabolen er en menneskeret Det strider imod EU’s regler at nægte en borger at opsætte parabolantenne Af René Teige rt@sondagsavisen.dk Glem alt om fredningsbestemmelser, bolig- og grundejerforeningsregler samt lokal*planer. Det er EU, der bestemmer. I hvert fald når det gælder opsætning af parabol* antenner. Men selv om der ligger helt klare påbud fra EU om, at alle borgere i EU-lande har ret til at opsætte parabolantenner, søger offentlige og private institutioner stadig at få danskerne til at frasige sig denne ret. Nu er rækken af påbud blevet Brancheorganisationen Forbruger Elektronik, BFE, for meget. Derfor har organisationen i sit seneste brancheblad BFE-*bulletin valgt at gå til angreb mod dem, som forsøger at forbyde paraboler ved både lejer- og ejerboliger. Ifølge BFE er det nemlig mod bedrevidende, at borgere, som ønsker at opsætte parabolantenner, bliver trynet til at lade være. Marketingdirektør Torben Rasmussen fra det svensk funderede selskab NSAB-Si*rius, som TDC har 25 procent af aktierne i, er med i BFE og enig i kritikken af parabolforbud i Danmark. »Vi er ofte ude for, at boligforeninger nægter der*es beboere at sætte para*bolantenner op. Disse forbud er ifølge EU ulovlige,« siger han Det står sort på hvidt i EU *reglerne om fri udveksling af tjenesteydelser på parabolantenneområdet. Her henvi*ses også til artikel 10 i den europæiske menneskerets*konvention, som understreger. at der hersker frihed til at give eller modtage meddelelser eller tanker uden indblanding fra offentlig myn*dighed og uden hensyn til grænser. Den europæiske menneskerettighedsdomstol har afsagt dom om, at reglerne også gælder parabolantenner. EU-reglerne påpeger dog, at der skal tages hensyn ved opsætning af antenner samt at man skal søge at finde den bedst mulige løsning for alle parter. __________________ -Claus- --------------------------------------------------------------------- Rådgivning og information om Danske kanaler via parabol - send en pm til mig, og jeg vender tilbage til dig." Angåenede at finde et tv udbydder med et tv pakke DET ER JO DET JEG HAR BJORDT NÅR JEG FIK OPSAT EN PARABOL... VIASAT.. SOM JEG KØBER TV PAKKEN HOS.. Jeg spørger pom lovgivning i området og hvor man kan finder den . LLO, har forskelige folk.nogle er jurister andre er det ikke. Og den jeg fik er ikke jurister og havde ikke lyst til at kigge ind i loven selv om han sagt selv at han vist ikke ret meget. Ang ejeren som fik medhold. nej det fik hna aldrig. Jeg ahr ikke kørt sag imod ham om al det lotrd han gjordt. de fleste er flyttet væk så slemt det er. Det jeg nævner i mit første post er ting som jeg har ikke endnu kørt sager imod ham om. men med det han har lige gjordt det bliver til en. Du trir vel ikke at huslejenævnt vil give en ejeren medfdhold i at brække gulvet hos lejere, laver et stort hul som går genenm 2 sal, og lad den står sådan. oven i købet i toiletet! Han er dum som en spade. ikke til at tale med, man kan aldrig får et klart svar og når han lover npoget han holder det aldrig nogensinde. Jeg tror ikke at parabol eksperte vil fortælle mig onm den ny lov hvis den ikke eksister, efterhånd som de har penge at tjene hvis de skal fjerne mit parabol, men intet hvis den skal stå der. De sager jeg har kørt imod ejeren har jeg altid vundet, og derfor han hader mig inderligt, fopr han kan ikke accepter at der er grænser på hvad folk vil finde sig i. Som jeg skrev ovenpå,. han bære nag, nemlig fordi han tabte, hellers kunne han være ligeglad med mig. Der har været nogle dansker før i tiden som havde paraboler i opgangen ved siden af, same ejeren. Ejeren har beset ejendomme masse af gange siden jeg fik sat sden aprabol i februar. Det er defrofr mærkeligt at ahn skule åplusdselig komme op med den nu, fpr første gang, og på en så voldsomt måde med en tidsfriste på 6 dage, og trussler om ophævelse af lejemålet. Hvad hvis jeg havde været på ferie?? Jeg har skrevet til forbrugerstrelsens ombudsmænd and nogle jurister og cna mag jurister og fuldmægtige i forbrugerstyrelsen og til 2 hos IT og telestyrelsen, for at se hvad de siger. Der må være NOGEN som kendder loven og ved hvad vi kan og ikke kan. Før i tiden så var ddet ejeren bestemlese ang paraboler, men med den ny udvilking i TV, hvoer ne aprabol er nødvendig for at kunne modtage signalet fra de forskellige tv udbydere, medmindre ejendommen er udstyret med fibe rkabler, så er reglerne blevet ændret. Det er klart. For ellers betyder det at folk kan ikke se fjernsynet bare fordi ejeren vil ikke se nogle paraboler. Og det kan han ikke bestemmme ifølge loverne om oplysnings friheds og kommunikations frihed. Jeg ved i øvrig fra parabol experten at de amerikanske kanaler jeg får fgennem viasat og 2 af de danske kanakler kan ikke fåes hos oyu see, samt alle de tv 1000. Og, ang parabol experten, det e ren butil in Lyngby, osm hedder "Parabol Experten i Lyngby" han ved noget om emnet fordi det er hjans område så han må være stødt på dilema før. Her, jeg skal bruge den nøjagtig paragraffe i loven, fordi der brug for noget meget konkrete da jeg er blevet truet med at blive smidt ud. Jeg syntes at det ermærkelig at i en tid hvor så mange får brug for parabolen, grundet digital tv at LLO ahar ikke fulgt med og at det er så godt som umuligt at finde lovgivning om emnet.
michael k Besvaret August 28, 2009 Rapporter Besvaret August 28, 2009 nej og han forbyder dig ikke at ha en parabol .. han forbyder dig at sätte den på hans ejendom hvilket han er i sin fulde ret til uanset hvor meget EU mener det er en menneskeret.. du kan bare sätte skidtet indenfor i din lejlighed.. eu siger ikek at det er en menneskeret at ha parabol men at det er en menneskeret at ha adgang til tv og radiosignaler og det har du .. det kan du få via dit telefonstik... eller sätte en parabol inde i din stue.. så simpelt er det .. han er 100% i sin fulde ret til at sige at han ikek vil ha skidtet udenpå sit hus... wow du er usammenhängende... först har kört sager mod ham så har du ikke og längere ned ei brevet har du igen.... kan du blive enig med dig selv .. og de andre? og du finder ingenb som "kender loven" om parabolopsätning eller paragraffer for den findes ikke og hvis den forretning vidste så meget om det havde hen vel givet dig paragraffen hvis den fandtes ... hverken i straffeloven grundloven eller lejeloven... og ejeren er i sin fulde ret til at sige du skal fjerne dit skidt.. han har bare ikke ret til at nägte dig adgang til radio og tv signal.. hvilket han heller ikke gör du har masser af alternativer der ikke ödelägger og skämmer hans bygning... .. du har ikke engang spurgt om lov först (som du ifölge det direktiv som EU har udfärdiget SKAL GÖRE)... bare gjort som det passer dig... alene for det havde jeg kylet dig ud hvis det var min bygning.. uanset lejelov eller andet... og det er sjovt nok en tid hvor färre og färre välger parabol... da der er bedre og lettere alternativer for 90% af befolkningen så at flere og flere får brug for parabol er jo helt i skoven... og nej du har ikke RET til udvalgte kanaler ... du her ret til en eller anden form for tv og radiosignal... at ejeren af bygningens regler gör at du ikke kan välge din foretrukne er bare surt for dig .. så må du välge et af de andre 1000 alternativer... og vil du ikke det må du jo leve uden... han er i sin fulde ret til at nägte dig at sätte parabol op på hans hus... som sagt kan du bare ha skidtet indendörs hvis du absolut SKAL ha parabol... og NEJ parabol og fiber er IKKE de to eneste alternativer... du kan få tv via telejack, via alm antenne osv ... så dere r mange muligheder og at yousee ikke udbyder tv1000 er da også noget sludder ..... så denne såkaldte parabolexpert er vidst ikke meget värd.. ellers ved han kun noget om paraboler og bör nok holde sig til at udtale sig om det... og ikke andet http://yousee.dk/privat/tv/kunde/tvpakker/
Sophie Besvaret August 29, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 29, 2009 jeg kan ikke sætte den i lejligheden og man kan ikke fange signalet hvis den er indenfor. (hvilke kan læses i et endet emne i dette forum , som blev debateret i 2008 allerede af velinformerede mennesker). Loven i området har ændret sig siden, derfor hvad siger loven og hvilke paragrafer er hvad jeg er efter. Om sagen, jeg har lige begyndt sagen imod ham om de ting jeg har nævnt, jeg har ikke modtaget nogen svar endnu, så du kan ikke sige at jeg ikke har fået medgang når den er ikke started. Først køre man den med parabol og bagefter om vedligholdelse af lejligheden og de skader han har påført min lejlighed hver gang hans håndværker er kommet ind for at gøre tingene som vedrørede de lejligheder under og over mit, og som han har aldrig repareret og der er store skader. Jeg har spurgt ham om parabolen masse af gange og han sagt bare "det må du selv finder ud af" det siger han helle tiden når man spørger ham om noget. Jeg har aldrig nogensinde brugt en parabol i mit liv, men den digital signal tvinger alle til det. og lad være med at tale til mig så agressivt, jeg bryder mig slet ikke om din tonefald. Der findes ikke mange alternativer du ved ikke ret meget om teknik of elektronik. Jeg kan høre at du snakker om ting som du ved absolut intet om så hvorfor skriver du et svar her når du er bare ud for at tømme dine frustrationer på andre? Du gudeste hvor er du dumt! man kan ikke modtage tv signal via antenne fra oktober og jeg har skrevet at den fælles antenne var blevet fjernet for over et år siden uden at vi fik besked om dette, selv om det står i mit lejekontrakt at Jeg får en fælles antenne, som vi betaler for, ovenpå huslejen, og stadigvæk gør. Du ved absolut intet om regler og opfører dig bedre vidende, men det eneste du viser er hvor lidt du ved og hvor meget du absolut ikke ved noget om. Siger mig er du en moraker? Ang. Yousee, den exister ikke i bygningen.Der er INGEN tv signaler og ingen tv udbyudder som ejeren foretrækker eller som eksister i forvejen i bygningen. Jeg brugt You see som expl. Jeg fortrækker at du holder op med at poste i mit emne felt og lad andre som ved virkelig noget om emnet få lov til at svare. Du ved intet om lovgivnignen, hvilket er emnet spørgsmålet, og intet om resten, og din paraviden er alvolrigt forældet så det er best at du holder dig langt herfra. Jeg bryder mig slet ikke om dit omgangs tone og fordomsfulde tirade, som er så typiske for folk som ved ikke en skid med føler trangen til at belære andre om det de ikke ved. I øvrig hvis du er svensk så kan jeg ikke se hvordan du kan blande dig i emnet når den vedrører København området og loven i Danmark. Du kender ikke engang loven for EU, og jeg kan se at du kumme ikke fordøje at bliver bevist at du tog fejl. Den artikle jeg kom med, blev postet af forumets administrator i en tidligere emne om parabole. Angåenede parabol teknikere og elektronik ingeniør, de kender reglerne, men de er ikke jurister, derfor behøver de ikke at kende paragrafferne, som åbenbart er kun tilgængelige til de kyndige. I øvrig: når man har intet godt at sige, så er det best at man holder sin kæft. Goddag.
Gio Besvaret August 29, 2009 Rapporter Besvaret August 29, 2009 www.boxertv.dk ...og inden i farer i flæsket på hinanden, så tæl lige til ti. Og har i stadig ikke noget konstruktivt at skrive, så lad være med at skrive noget overhovedet.
RS6 Besvaret August 29, 2009 Rapporter Besvaret August 29, 2009 Parabol Jeg er ikke tekniker eller jurist, men jeg har haft en parabol på min balkon med thermoglas foran, den virkede perfekt! Aldrig sne eller vind der forstyrrede signalet. Og jeg monterede den selv! :D Jeg ville skrive et anbefalet brev til udlejer hvor du præcisere at du ikke længere har adgang til fællesantenne, som din kontrakt foreskriver. Og at du siden du er blevet bedt om at fjerne din parabol ikke længere har adgang til radio og tv som EU retten ellers sikre dig. Bed ham sikre adgang til fællesantenne som din kontrakt foreskriver. Bland ikke tingene sammen, nævn ikke med et ord noget om dine andre problemer. Det forstyrre bare sagen!!! Stig
michael k Besvaret August 29, 2009 Rapporter Besvaret August 29, 2009 jeg kan ikke sætte den i lejligheden og man kan ikke fange signalet hvis den er indenfor. (hvilke kan læses i et endet emne i dette forum , som blev debateret i 2008 allerede af velinformerede mennesker). Loven i området har ændret sig siden, derfor hvad siger loven og hvilke paragrafer er hvad jeg er efter. Om sagen, jeg har lige begyndt sagen imod ham om de ting jeg har nævnt, jeg har ikke modtaget nogen svar endnu, så du kan ikke sige at jeg ikke har fået medgang når den er ikke started. Først køre man den med parabol og bagefter om vedligholdelse af lejligheden og de skader han har påført min lejlighed hver gang hans håndværker er kommet ind for at gøre tingene som vedrørede de lejligheder under og over mit, og som han har aldrig repareret og der er store skader. Jeg har spurgt ham om parabolen masse af gange og han sagt bare "det må du selv finder ud af" det siger han helle tiden når man spørger ham om noget. Jeg har aldrig nogensinde brugt en parabol i mit liv, men den digital signal tvinger alle til det. og lad være med at tale til mig så agressivt, jeg bryder mig slet ikke om din tonefald. Der findes ikke mange alternativer du ved ikke ret meget om teknik of elektronik. Jeg kan høre at du snakker om ting som du ved absolut intet om så hvorfor skriver du et svar her når du er bare ud for at tømme dine frustrationer på andre? Du gudeste hvor er du dumt! man kan ikke modtage tv signal via antenne fra oktober og jeg har skrevet at den fælles antenne var blevet fjernet for over et år siden uden at vi fik besked om dette, selv om det står i mit lejekontrakt at Jeg får en fælles antenne, som vi betaler for, ovenpå huslejen, og stadigvæk gør. Du ved absolut intet om regler og opfører dig bedre vidende, men det eneste du viser er hvor lidt du ved og hvor meget du absolut ikke ved noget om. Siger mig er du en moraker? Ang. Yousee, den exister ikke i bygningen.Der er INGEN tv signaler og ingen tv udbyudder som ejeren foretrækker eller som eksister i forvejen i bygningen. Jeg brugt You see som expl. Jeg fortrækker at du holder op med at poste i mit emne felt og lad andre som ved virkelig noget om emnet få lov til at svare. Du ved intet om lovgivnignen, hvilket er emnet spørgsmålet, og intet om resten, og din paraviden er alvolrigt forældet så det er best at du holder dig langt herfra. Jeg bryder mig slet ikke om dit omgangs tone og fordomsfulde tirade, som er så typiske for folk som ved ikke en skid med føler trangen til at belære andre om det de ikke ved. I øvrig hvis du er svensk så kan jeg ikke se hvordan du kan blande dig i emnet når den vedrører København området og loven i Danmark. Du kender ikke engang loven for EU, og jeg kan se at du kumme ikke fordøje at bliver bevist at du tog fejl. Den artikle jeg kom med, blev postet af forumets administrator i en tidligere emne om parabole. Angåenede parabol teknikere og elektronik ingeniør, de kender reglerne, men de er ikke jurister, derfor behøver de ikke at kende paragrafferne, som åbenbart er kun tilgængelige til de kyndige. I øvrig: når man har intet godt at sige, så er det best at man holder sin kæft. Goddag. det er vidst dig der INTET ved om tv signaler og diverse udbydere ... jeg nävnte for at hjälpe bare 3 alternativer at du ikke vil höre på fornuft gör bare at jeg endnu bedre forstår din udlejer... og JO en parabol kan sagtens fange signal igennem glas at du ikke vil ha den stående indendörs fordi den er grim viser jo bare at du har samme holdning som udlejer... "man kan ikke modtage tv signal efter oktober" nu er det da dig der udtaler dig dumt om ting du INTET ved om selvfölgeligt kan du det .. det er bare et digitalt signal som kräver afkodning präcis som en parabol gör... og det tvinger INGEN til at få parabol.. og jeg poster i hvilken tråd jeg vil.. vil du ik ha dette så lad väre med at oprette flere tråde... jeg har snakket pänt i alle mine posteringer i denne tråd .. at du opfatter modsigelser som tilsvininger .. tja .. igen jeg forstår din udlejer mer og mer... og igen DER ER INGEN DANSK LOVGIVNING OM OPSÄTNING AF PARABOL!!!! det er op til husejere og foreninger og medmindre han helt forbyder dig al form for tv signal hvilket han ikke göre så er EU påbud irrelevante i den sammenhäng... så der er ingen lov at vide noget om... men held og lykke med det ... og fortsät dine klagesager .. folkene hos forbrugerstyrelsen kan vel tränge til et godt grin imellem alle deres gyldige klagesager
michael k Besvaret August 29, 2009 Rapporter Besvaret August 29, 2009 www.boxertv.dk ...og inden i farer i flæsket på hinanden, så tæl lige til ti. Og har i stadig ikke noget konstruktivt at skrive, så lad være med at skrive noget overhovedet. jeg farer ikke i fläsket på nogen jeg forklarer hvordan landet ligger og straks skal man kaldes dum, moraker og andre ting... af en som tydeligtvis har teflon på indersiden af skallen
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu