Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Er der nogen der kender til en udbyder der tilbyder en bredbåndsløsning uden teleonforbindelse. Det skal være ADSL forbindelse men uden telefonabonnement. Det samme som cybercity tilbyder i DK. Jeg kan desværre ikke bruge mobiltbredbånd i den gade jeg bor i , i Malmö og bredbånd via antennestik er ikke en mulighed.

Besvaret
Hej, Er der nogen der kender til en udbyder der tilbyder en bredbåndsløsning uden teleonforbindelse. Det skal være ADSL forbindelse men uden telefonabonnement. Det samme som cybercity tilbyder i DK. Jeg kan desværre ikke bruge mobiltbredbånd i den gade jeg bor i , i Malmö og bredbånd via antennestik er ikke en mulighed.
Telia. Du skal bare sige til dem at det er det du vil ha'. Det koster så et gebyr (synes at kunne huske noget med 85/md) at have.
Besvaret

Ja Telia tilbyder det... Jeg besluttede dog at beholde mit svenske nummer - det var meget minimalt hvad der er at spare. Udover gebyret så får man også rabat på bredbands forbindelsen hvis man også har fastnet hos dem, så alt i alt var det stort set ét fedt...

Besvaret
NetatOnce gør. Du betaler et gebyr. Kan ikke huske hvor meget. Kender ikke til nogle, der gør det gratis. NetatOnce er i øvrigt ok! Vh, Lars.
Besvaret

Perspektiv Bredband. Det koster 50 kr ekstra om mdr. Ved dog ikke om jeg vil anbefale at bestille hos dem. Sendte en mail til deres kundeservice for 6 dage siden. Har ikke fået svar på den endnu... :thumbdown

Besvaret
Vi har det hos bredbandsbolaget med en 24+, uden meromkostning.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...