Jump to content

Jailbreak iPhone 3GS med version 3.1 firmware

Recommended Posts

Skrevet

Heysan... Jeg har søgt lidt - og syntes ikke det ser ud til at der er nogen der her released en jailbreak der virker til 3GS med firmware version 3.1 endnu - eller har jeg misset noget? Ville gerne muntre mig med VLC på den - og det findes desværre ikke i AppStore.... :(

Besvaret

3.1 til 3GS kan ikke jailbreakes.... Nedgradér til 3.0.1 - søg på google hvordan du gør, for det er ikke lige at gøre i Itunes mere desværre.... Apple har endnu en gang lagt bånd på deres brugere fuldstændig unødigt...

Besvaret
3.1 til 3GS kan ikke jailbreakes.... Nedgradér til 3.0.1 - søg på google hvordan du gør' date=' for det er ikke lige at gøre i Itunes mere desværre.... Apple har endnu en gang lagt bånd på deres brugere fuldstændig unødigt...[/quote'] der er vist noget med at man ikke kan nedgradere basebandet. en jailbreak er vist stadig muligt men ultrasn0w = oplåsning vil ikke kunne fungere.
Besvaret

Jeg har ikke brug for at låse den op - så det betyder ikke noget. Men den vejledning på siden du linker til fører ikke til noget, dog hvis man læser nede i en af kommentarerne 'Downgrade to 3.0 or 3.0.1 then jailbreak with redsnow… Open iTunes and restore with custom 3.1 firmware… And you get the new 3.1 jailbroken with cidya (I have a 3g and windows)' - så måske det er løsningen. Jeg tror jeg lader være med at pille mere med telefonen og forsøge at vente tålmodigt på at der kommer en clean udgave til 3.1

Besvaret

Har selv en 3GS som kører 3.0.1 og venter også på at dev team udgiver en 3.1 jailbreak tool :th2: Jeg tror at du skal give dem 1 uge eller 2 før de har frigivet den nye software til og jailbreake 3.1

Besvaret

Mens vi venter på release til 3.1 Er der nogen der har erfaring med VLC på den - specielt tænker jeg på om den kan håndtere playback af DivX uden at man nedskalerer det på forhånd? Bare i den "normale" størrelse på omkring 700 MB for en film...

Besvaret
Mens vi venter på release til 3.1 Er der nogen der har erfaring med VLC på den - specielt tænker jeg på om den kan håndtere playback af DivX uden at man nedskalerer det på forhånd? Bare i den "normale" størrelse på omkring 700 MB for en film...
Jeg mener at yxflash er programmet til at klare den sag :)
  • 3 weeks later...
Besvaret

Yes - det fungerer perfekt - jeg brugte pwangetool til at pakke en jailbreaked firmware med. iPhone 3G fra 3 Danmark opdateret med OS 3.1.2 (7D11). Alt OK og jeg kan nu køre Spotify i baggrunden.. YEAH! :th2: iTunes go home...

Besvaret

Du var nødt til at gøre det i DFU-mode (og restore), ik? Har ikke selv fundet en måde at gøre det på, med Pwnage-tool, uden at skulle restore telefonen fra backup. Og da de normalt anbefaler at oprette telefonen som "ny" i stedet for at genindlæse backup, gider jeg ikke rigtig lige nu, da der er en trillion trådløse netværkskoder og diverse andre konti, man skal dappe ind igen.

Besvaret

Jeg prøvede lige Blackra1n på min 3GS. Start - forbind - vent 10 sek - reboot - done. Langt mere elegant end Pwange.

Du var nødt til at gøre det i DFU-mode (og restore), ik? Har ikke selv fundet en måde at gøre det på, med Pwnage-tool, uden at skulle restore telefonen fra backup. Og da de normalt anbefaler at oprette telefonen som "ny" i stedet for at genindlæse backup, gider jeg ikke rigtig lige nu, da der er en trillion trådløse netværkskoder og diverse andre konti, man skal dappe ind igen.
Besvaret

Jow - DFU og restore den customiserede firmware og herefter restore backup'en af telefonen. Jeg vil nu sige det var ret problemfrit, både netværkskoder og andet blev husket (eller nok rettere restored via den backup iTunes laver af telefonen). Det tager dog mere end 10 sekunder! Men virkede helt uden tab af opsætning eller noget...

Besvaret

Ja det spiller rigtig nice. Tænk hvis der dukkede en video udgave op en dag. Og til dem med Canon eller Nikon kamera, købte jeg lige Onone's DSLR Remote. Fungere rigtig godt, hvis man er til computer-kamera tethered skydning.

til dem af her der har en Synology NAS stående - http://www.synology.com/enu/news/2009/10.05_support.php Så kan man streame sine MP3'er direkte til iPhone via nettet - se dét er jo sådan set ret nice... :)
  • 3 weeks later...
Besvaret

Hmm... iPhone er verdens værste telefon står der i Ekstra Bladet - bl.a. fordi. "Iphone er bras nationen!-medlem og ulykkelige ejer af Iphone Flemming H. er ikke provokerende glad for sin mobil. - I mine øjne er Iphone noget bras. Jeg ved godt, der er mange Steve Jobs elskere som vil blive sure, men det pisser mig seriøst af, at jeg er tvunget til at have mit ladekabel med i byen og så håbe på, at jeg kan finde en usbport et eller andet sted, jeg kan lade fra." Ah.. Ja dét er da irriterende at man kan lade den i ethvert USB stik i modsætning til så mange andre der skal have en dedikeret lader? brrllllll.. :rolleye:

Besvaret
Jeg synes det er en total skod artikel. Dog har manden en god pointe - det kunne være rart hvis Apple hoppede med på mini usb lader vognen. On a total different note. Hvis der er nogen, der har jailbreak'et deres iPhone så læse lige her "How to change root passwd on iPhone., så Rick Ashley ikke pludselig dukker op på din telefon.
Det gør de skam også for fremtidige produkter, ihvertfald i Europa og så bliver det micro-usb.
Besvaret
Jeg synes det er en total skod artikel. Dog har manden en god pointe - det kunne være rart hvis Apple hoppede med på mini usb lader vognen.
Ja - og dog - jeg kan godt forstå - til dels - at de ikke gør det, så ville alt det gamle iPod tilbehør jo pludselig ikke fungere længere.. A

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...