Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Heppey Jeg står og skal bruge telefon nummeret til svensk 3's kundeservice og det er selvfølgelig i dag at deres hjemmeside er nede! Er der nogen der kan være behjælpelig med telefonnummeret til den kundeservice som man skal ringe til hvis man er i udlandet? cheers!

Besvaret
Heppey Jeg står og skal bruge telefon nummeret til svensk 3's kundeservice og det er selvfølgelig i dag at deres hjemmeside er nede! Er der nogen der kan være behjælpelig med telefonnummeret til den kundeservice som man skal ringe til hvis man er i udlandet? cheers!
Der er intet i vejen med deres hjemmeside! +46771-735 300
Besvaret
Der er intet i vejen med deres hjemmeside! +46771-735 300
MANGE TAK! Jeg har prøvet fra 3 forskellige browsere og uden held. Blocket, prisjakt og andre svenske sider virker fint for mig, men ikke tre.se =(
Besvaret
Hmm .. sidder I i DK eller SE? Jeg sidder i DK, 700 meter fra DIX'en :)
SE...så måske der kan være noget prut i exchange'n mellem DK og SE? Det er jo set så ofte...
Besvaret
SE...så måske der kan være noget prut i exchange'n mellem DK og SE? Det er jo set så ofte...
Jeps, men jeg troede personligt at det havde noget at gøre med at 3.dk er ved at lancere en ny hjemmeside og problemet så var forbundet til det ... men det var det så ik' ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...