thn Skrevet November 3, 2009 Rapporter Skrevet November 3, 2009 Måske ikke ligefrem "it & telefoni", men kunne ikke finde bedre gruppe Nogen bud på hvor man kan købe et billigt amperemeter af den slags som ikke skal indskydes i serie? altså som kan bruges til bare at omsluttet en alm 230v. ledning i hjemmet. Findes det evt. som tilbehør til et alm multimeter?
larscph Besvaret November 3, 2009 Rapporter Besvaret November 3, 2009 Jeg var i den Jula der ligger ved MediaMarkt for at købe noget helt andet - men bemærkede at de netop har den slags til salg også...
thn Besvaret November 3, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 3, 2009 bemærkede du hvad en sådan hedder? hedder det også bare et amperemeter? edit: nevermind.. det må være den her http://www.jula.se/e-Sales/esa/ItemDetails.jsp?@where.ItemID@EQ=405011 jeg takker for tippet
Gio Besvaret November 3, 2009 Rapporter Besvaret November 3, 2009 Måske ikke ligefrem "it & telefoni"' date=' men kunne ikke finde bedre gruppe[/quote']Flyttet til "Indkøb".
thn Besvaret November 3, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 3, 2009 Flyttet til "Indkøb". Nå ja.. det er nok lige så relavant. Der skulle vel ikke være en venlig sjæl med sådan en fætter der kan "udlejes" en times tid? synes måske 399,- er lige i overkanten når jeg kun skal bruge den meget kort
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu