Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Hva' betyder dette? att skyltlyktan för registreringsskylten fungerar Er det nummerpladelyset og er skylt så et skilt ? :D?
Jeps - den er (ikke) gal med dit nummerplade-lys.
Besvaret

Nå, så du skal til syn, og har læst hvad du selv bør kontrollere, før du fremstiller dig for de kyndige. God fornøjelse - jeg synes ikke de er så skrappe som de danske, men det kan vel være mig der ikke havde reelle fejl ved sidste syn. Hyg dig Thage

Besvaret
Nå' date=' så du skal til syn, og har læst hvad du selv bør kontrollere, før du fremstiller dig for de kyndige.[/quote'] Alternativt blot sørge for at de ting der står i synsrapporten fra sidste gange lige er fikset ;)
Besvaret

De var super skrappe ved os. Vi havde fået førsyns-checket bilen på et værksted i Danmark, og de nævnte at vi om føje tid burde skifte bremseskiverne bagpå, men at det ikke hastede. Bilen blev "underkänt" fordi bremseskiverne skulle skiftes NU og der manglede lys på nummerpladen. Ævs.

Besvaret

de kan vel ikke underkende pga en slidt bremseskive medmindre den bremser fejlagtigt... det ville väre det samme som at underkende pga der kun er 1 mm tilbage over det lovlige på dine däk... jeg har lige väret det igennem med jeepen at de underkendte pga slidte klodser bagpå og der hev jeg fat i chefen derned ei ystad og brokked emig og han gik ud og sagde til dem at bremser den som den sklal er det ikke deres problem at den måske snart ikke gör de kan tilföje det som en "bra att veta" det er alt

Besvaret
de kan vel ikke underkende pga en slidt bremseskive medmindre den bremser fejlagtigt... det ville väre det samme som at underkende pga der kun er 1 mm tilbage over det lovlige på dine däk... jeg har lige väret det igennem med jeepen at de underkendte pga slidte klodser bagpå og der hev jeg fat i chefen derned ei ystad og brokked emig og han gik ud og sagde til dem at bremser den som den sklal er det ikke deres problem at den måske snart ikke gör de kan tilföje det som en "bra att veta" det er alt
Jo, vi blev underkendt, men med et "behøver ikke at gensynes." Der var dog ingen vej udenom at få lavet det med det samme. Det stod ganske klart i papirerne. Næste gang vil vi nok tage dit råd og brokke os. Der var jo faktisk ikke noget i vejen - endnu. Bortset fra de forbandede to minilygter ved nummerpladen. Eller få den synet i Ystad i stedet. God undskyldning for en frokost på torvet. :laugh: Er der nogen af jer der har talt biler uden nummerpladelys på vejen fornyligt? Det kan erstatte sangen "100 bottles of beer on the wall" uden problemer. :p
Besvaret
Jo, vi blev underkendt, men med et "behøver ikke at gensynes." Der var dog ingen vej udenom at få lavet det med det samme. Det stod ganske klart i papirerne. Næste gang vil vi nok tage dit råd og brokke os. Der var jo faktisk ikke noget i vejen - endnu. Bortset fra de forbandede to minilygter ved nummerpladen. Eller få den synet i Ystad i stedet. God undskyldning for en frokost på torvet. :laugh: Er der nogen af jer der har talt biler uden nummerpladelys på vejen fornyligt? Det kan erstatte sangen "100 bottles of beer on the wall" uden problemer. :p
ja for de kan ikke underkende en bil fordi noget SNART er slidt ned det kan höjst bli en bra att veta näh men har du prövet at tälle biler med fejljusterede forlygter? så kan du ikke köre bil samtidig

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...