Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Mit fladskærms TV blev desværre købt uden tuner, og derfor købte jeg for 3 måneder siden en Digital TV boks. Her for et par dage siden mens jeg sad og så DR1 på TV'en kom der så en lille besked op fra Boksen med et ganske simpelt budskab, "Mange Tak!". Kan DR1 sende beskeder direkte til en Digital TV' boks og fremvise det i dens OSD, eller er boksen ganske enkelt glad for at tjene sin herre? :D

Besvaret
Mit fladskærms TV blev desværre købt uden tuner, og derfor købte jeg for 3 måneder siden en Digital TV boks. Her for et par dage siden mens jeg sad og så DR1 på TV'en kom der så en lille besked op fra Boksen med et ganske simpelt budskab, "Mange Tak!". Kan DR1 sende beskeder direkte til en Digital TV' boks og fremvise det i dens OSD, eller er boksen ganske enkelt glad for at tjene sin herre? :D
Prøv at Google modelnummeret på din boks sammen med "Mange Tak". DR sender ikke beskeder til folks digitalmodtagere. Boxer er gatekeeper i DK og S, og sender heller ikke bare beskeder ud for sjovs skyld. Lad os høre hvad du finder ud af (...ellers er mit bedste råd at droppe de tørrede svampe :p)
Besvaret

Hej Gio :D Kunne ikke finde noget på den model om hvorfor den skulle komme op med en meddelelse hvor der står Mange tak. Både mig og min kæreste så det, så den er god nok :th2: Det må stå tilbage som en af livets store gåder :laugh:

Besvaret
Hej Gio :D Kunne ikke finde noget på den model om hvorfor den skulle komme op med en meddelelse hvor der står Mange tak. Både mig og min kæreste så det, så den er god nok :th2: Det må stå tilbage som en af livets store gåder :laugh:
Hold jer fra den hjemme dyrkede, køb kun sort afghan.....:D Hvis fjernsynet taler til jer igen...gå da i seng asap!!
Besvaret

Jeg er bange for, at i er blevet ramt af den hastigt spredende og særdeles aggresive DVB-T virus. Hvis ikke det allerede er sket vil den slette alle jeres tv-kanaler og installere DK4 på samtlige programpladser, og jeres TV vil ikke kunne slukkes. Tag STRAKS stikket ud af TV'et og kør en virusscanner!

Besvaret

Jeg kan kun komme frem til at det er Mange Tak for køb af pay per view produkt :rolleyes: De har vist kørt kampange på: Remember The tight Ones :D.............. ikke at forbinde med remember the titans ;)

Besvaret

I tror det er løgn. Nu gjorde den det kraftedermandme igen :fight:, "Mange Tak!", midt i en udsendelse, og nej jeg tager ikke euforiserende emner. :) Det er sku en værre lille trold af en Digital box jeg har købt :D Det her begyndte efter den store opdateringen til Digital TV i DK, gad vide om det er noget "Mange tak for din ventetid" den mener mens den justere signalet/frekvensen en gang imellem. :confused:

Besvaret
Jeg er bange for' date=' at i er blevet ramt af den hastigt spredende og særdeles aggresive DVB-T virus. Hvis ikke det allerede er sket vil den slette alle jeres tv-kanaler og installere DK4 på samtlige programpladser, og jeres TV vil ikke kunne slukkes. Tag STRAKS stikket ud af TV'et og kør en virusscanner![/quote'] Jeg savner DK4. Udmærket vin program og især deres program om campingvogne er i særklasse.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...