Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Lort også - er også totalt fanget her i KBH. Først en idiot til lastbils chauffør der blokkerer broen, og så stormen - suk
Nej... faktisk først 1) Storm! og derefter ... 2) en idiot der troede at "storm" og "50" og "lukket for vindfølsomme køretøjer" ikke betød noget for lige præcis hans lastbil som absolut ikke var vindfølsom og at han kunne køre meeeeget bedre end broens personale/DMI/SHMI etc. kunne bedømme... og derefter 3) Det blæser stadig, og i et par timer holdt der så tilmed bare også en idiot på tværs (i mit indre univers, univers univers.. han har sat sig på ... - ok, kunne ikke lade være :p ) :sick::sick:
Besvaret

Lorte bro - så slip dog os i almindelige biler igennem - vi falder sq ikke af broen med 30-50 km/t. Sidder heldigvis hos en kammi, men kl. 22 blir jeg smidt ud og så må den så stå på toget - for det kører vel stadig ?

Besvaret

Så er den åben igen! Men vær sød ved dig selv og de andre, og kør forsigtigt. Edit: Damn! Lars slog mig - men han havde jo heller ikke brugt tid på at rådgive jer om farten. :p

Besvaret

så er der åbent igen: Information fra Trafikcentret Starttid: 2009-11-18 20:52 Forventet sluttid: 2009-11-18 23:30 Placering: Øresundsbron Retning: Begge retninger Hændelse: Hårde vindstød Restriktion: Vindfølsomme kørtøjer frarådes at passere broen. Hastighed 50 km/t

Besvaret

Hehe.. næææh.. Jeg har nemlig siddet non-stop og refresh'et broens webside her foran min brændeovn.. *GG* Faktisk fik jeg nu en SMS fra broen om at den er åben igen.. suk.. Men ikke dem om at den var lukket.. Underlige prioitering når man nu endelig skal udsende selektive SMS'er... :rolleyes:

Besvaret
er lige kørt over.. IKKE en vind at se eller føle' date=' den kom først efter broen. Og max 50.. og i morges blæste det mere og der var det 110:rolleye:[/quote'] Mmm lagde mærke til det samme - hastighederne skiftede fra 110 til 70, så 110 igen og ned til 70 - hvad laver de klaphatte dog på broen - de er til mere fare end os billister generelt. Og der var ikke en vind at mærke på noget tidspunkt over broen. De fleste tog den også over med en jævn god march hastighed hehe - mig selv inkl.
Besvaret
Lor. Først en idiot til lastbils chauffør der blokkerer broen, og så stormen - suk
Ja, jeg kan jo godt læse, at det er særdeles voksne individer, der skriver om livets gang her på Øresundsdebatten...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...