Sune Besvaret November 25, 2009 Rapporter Besvaret November 25, 2009 Ang. værdien af skat kontra overførsel fra Stockholm så væk mig hvis du en dag får noget lidt mere solidt at bygge teorierne på. Og mht. forhandlingerne, fantastisk smart af Danmark at få fritaget alle offentlige ansatte fra aftalen. Jeg er eks. ansat i en offentlig eget virksomhed og har en kone der er ansat på et universitet. Jeg tvivler på at der er ret mange af vores skattekroner der rammer det område hvor vi bor. hvorfor skal Sverige egentlig have de penge? Jeg gider egentlig ikke rigtig ind i diskussionen om det rimelige i aftalen set i lyset af EUs generelle regler og principper. Jeg er isoleret set småegositisk nok til sige at den for hånden værende aftale til dels passer mig fint, hvis bare jeg kunne se en yderligere cashflow i retning Malmö. Jeg vil sådan set bare gerne have at der er penge i lokalområdet til at sørge for at jeg har en velfungerende infrastruktur rundt om mig, til at sørge for at der er opbevaringsmulighed for mine små børn og 'gratis' uddannelse af mine lidt større børn, til at sørge for at der er fritidstilbud til mig og mine børn etc. Samtidig gør det mig da ikke noget, at jeg ikke ser mennesker som ikke selv kan klare sig selv, ligge på gaden og sulte ihjel.
Martin_M Besvaret November 26, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 26, 2009 Så ved vi også hvad pris-stigningen skyldes... Ved siden af er Annette Heick i fuld gang med at stjernebesætte en hyldest-cd til Sverige i anledning af Øresundsbroens 10-års jubilæum næste år. http://www.aok.dk/byen-rundt/artikel/mit-malmoe-annette-heick
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu