Breznew Skrevet January 25, 2010 Rapporter Skrevet January 25, 2010 Er det bare mig, eller er skåne ved at ligne cph/dk med hensyn til priser på reservedele? eks. pris på xenon pærer hos aut. mercedes i skåne og halland. 800:- og noget hos mercedes i halmstad stk. 1760:- hos mercedes i ystad.. stk. prisforskellen gør at jeg kan sende kone+barn en tur til halmstad og de så kan spise frokost på den der cowboy rest. der ligger deroppe, og alligevel have sparet ~1000:- grisseri, ville min mor nok have udtalt det som :)
Thomas Besvaret January 25, 2010 Rapporter Besvaret January 25, 2010 Hehe det er da ikk bare reservedele. Se på huspriserne i Malmø
GoldMan Besvaret January 26, 2010 Rapporter Besvaret January 26, 2010 Mats Persson til mig 975+ MOMS dette er timeprisen på service til min mercedes hos ystad bilservice
Menace Besvaret January 26, 2010 Rapporter Besvaret January 26, 2010 Er det bare mig, eller er skåne ved at ligne cph/dk med hensyn til priser på reservedele? eks. pris på xenon pærer hos aut. mercedes i skåne og halland. 800:- og noget hos mercedes i halmstad stk. 1760:- hos mercedes i ystad.. stk. prisforskellen gør at jeg kan sende kone+barn en tur til halmstad og de så kan spise frokost på den der cowboy rest. der ligger deroppe, og alligevel have sparet ~1000:- grisseri, ville min mor nok have udtalt det som :) Bed om en uoriginal pære... koster 300 sek hos ystad... er du sikker på det er stk. pris du har fået oplyst hos mercedes ystad ? prisen passer jo hvis det er x2 og jeg ved de kigger hvad prisen ligger på hos mercedes og derefter oplyser prisen De kommer i en æske af 2 stk......
Menace Besvaret January 26, 2010 Rapporter Besvaret January 26, 2010 Mats Persson til mig 975+ MOMS dette er timeprisen på service til min mercedes hos ystad bilservice Goldman, har du hørt hvad et xxx km service koster (ikke defineret på timepris) eller har du spurgt om timeprisen på arbejde?
GoldMan Besvaret January 26, 2010 Rapporter Besvaret January 26, 2010 Goldman' date=' har du hørt hvad et xxx km service koster (ikke defineret på timepris) eller har du spurgt om timeprisen på arbejde?[/quote'] Jeg spurgte en timepris på SERVICE på min bil. Dette er uden reservedele eller materialer.
Menace Besvaret January 26, 2010 Rapporter Besvaret January 26, 2010 Jeg spurgte en timepris på SERVICE på min bil. Dette er uden reservedele eller materialer. Oki, men timepris er andet end et serviceeftersyn som er en pakke-pris Du kan jo være ligeglad hvor lang tid de bruger på et serviceeftersyn bare du får det til den pris de har skrevet itl dig Hvis jeg var dig ville jeg høre hvad et xxx.xxx km service koster
Breznew Besvaret January 27, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret January 27, 2010 Bed om en uoriginal pære... koster 300 sek hos ystad... er du sikker på det er stk. pris du har fået oplyst hos mercedes ystad ? prisen passer jo hvis det er x2 og jeg ved de kigger hvad prisen ligger på hos mercedes og derefter oplyser prisen De kommer i en æske af 2 stk...... jeg har bestilt hos xenonkungen i sverige istedet for, der var det ~1000sek for et sæt, men ja også da jeg stod foran dem i skranken sagde han pr stk.. det skulle i gennemsnit tage 12min at skifte pr side i følge phillips siden, så kan jeg gå i garagen og hygge mig med en kølig samtiddig. :)
Mette Besvaret January 28, 2010 Rapporter Besvaret January 28, 2010 Nogen der ved hvad en generator til en Volvo V40 diesel prismæssigt ligger i?
credde Besvaret January 28, 2010 Rapporter Besvaret January 28, 2010 Nogen der ved hvad en generator til en Volvo V40 diesel prismæssigt ligger i? På Mekonomen.se ligger de på omkring 3.500-4.000 SEK.
Gio Besvaret January 28, 2010 Rapporter Besvaret January 28, 2010 Kan det ikke bedst betale sig at hitte en hos en hugger, og så få Jönssons Bil & Traktor til at sætte den i?
Mette Besvaret January 29, 2010 Rapporter Besvaret January 29, 2010 Vi betalte omkring små 6.000 SEK for den på et værksted (Eozon i Trelleborg); ville bare høre om det var helt i skoven. Men så var der jo også lige en rem og et syn (alm.) så i alt blev det 10.500.
Breznew Besvaret January 29, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret January 29, 2010 Vi betalte omkring små 6.000 SEK for den på et værksted (Eozon i Trelleborg); ville bare høre om det var helt i skoven. Men så var der jo også lige en rem og et syn (alm.) så i alt blev det 10.500. Det lyder næsten som prisen på en 200amp vandkølet generator.. var i ikke nysgerrige om legeringerne var lavet af guld på den? :)
michael k Besvaret January 29, 2010 Rapporter Besvaret January 29, 2010 Vi betalte omkring små 6.000 SEK for den på et værksted (Eozon i Trelleborg); ville bare høre om det var helt i skoven. Men så var der jo også lige en rem og et syn (alm.) så i alt blev det 10.500. ja der ville jeg nok ikke gå hen igen ...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu