dk-se-borger Skrevet March 10, 2010 Rapporter Skrevet March 10, 2010 Hejsan, Jeg har haft to forskellige kontonumre i min bank, en var blot mit personnummer en anden var et "telfældigt" tal, hvad er fordele/ulemper ved de to forskellige kontonumre?
Gio Besvaret March 10, 2010 Rapporter Besvaret March 10, 2010 Hejsan, Jeg har haft to forskellige kontonumre i min bank, en var blot mit personnummer en anden var et "telfældigt" tal, hvad er fordele/ulemper ved de to forskellige kontonumre?Det tror jeg kun din bank kan svare på, eftersom vi jo ikke kan se hvilke vilkår de er oprettet under.
Thomas Besvaret March 10, 2010 Rapporter Besvaret March 10, 2010 Hejsan, Jeg har haft to forskellige kontonumre i min bank, en var blot mit personnummer en anden var et "telfældigt" tal, hvad er fordele/ulemper ved de to forskellige kontonumre? Forstår ikke problemet, jeg har 12 forskellige kontonumre???
jacobe Besvaret March 11, 2010 Rapporter Besvaret March 11, 2010 Forstår ikke problemet' date=' jeg har 12 forskellige kontonumre???[/quote'] Jeg forstår så ikke, hvorfor du overhovedet gør det til et "problem", Thomas... det var bare et spørgsmål. "dk-se-borger", der er som sådan ikke forskel på de to konti, de har fomodentlig begge samme funktioner. Jeg har selv samme nøjagtigt det samme. Den eneste egentlige ulempe jeg har erfaret, er at det måske ikke er hensigtsmæssigt at benytte kontonummeret med dit personnummer offentligt, f.eks. ved online køb/salgs situationer hvor pengene skal sættes ind på din konto. Ingen grund til at smide dit personnummer ud til højre og venstre mere end nødvendigt.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu