hpn Skrevet March 21, 2010 Rapporter Skrevet March 21, 2010 Er der nogle regler om, hvem der kan köre bilen til besiktning? Skal det väre ejeren eller kan man få sin sambo til det?
Miriam Besvaret March 21, 2010 Rapporter Besvaret March 21, 2010 Er der nogle regler om' date=' hvem der kan köre bilen til besiktning? Skal det väre ejeren eller kan man få sin sambo til det?[/quote'] Det kan din sambo godt, men skriv en fuldmagt det beder de nogen gange om.
Thomas Besvaret March 21, 2010 Rapporter Besvaret March 21, 2010 Hvem som helst kan køre din bil til syn, og har aldrig hørt om nogen der har bedt om fuldmagt? (Vedkommende skal selvfølgelig helst have kørekort)
Miriam Besvaret March 21, 2010 Rapporter Besvaret March 21, 2010 Hvem som helst kan køre din bil til syn, og har aldrig hørt om nogen der har bedt om fuldmagt? (Vedkommende skal selvfølgelig helst have kørekort) Det har jeg vist 2 gange.....
Thomas Besvaret March 21, 2010 Rapporter Besvaret March 21, 2010 Det har jeg vist 2 gange..... Kan man jo undre sig lidt over. Spørg gerne næse gang om hvorfor og til hvad?
michael k Besvaret March 21, 2010 Rapporter Besvaret March 21, 2010 ja de har ingen grund til at bede om fuldmagt så skal man skrive fuldmagt til mekanikere osv som syner biler for folk... har aldrig hört om det kunne väre sjovt at höre hvorfor de mener det er nödvendigt... körekort er også ret ligegyldigt til selve besiktningen det har intet med bilprovningen at göre om du har körekort eller ej Edit: eneste tidspunkt de kan kräve id eller andet er ved registreringsbesiktninger
Gio Besvaret March 21, 2010 Rapporter Besvaret March 21, 2010 Hvis man kører en bil til syn, så er det nok påkrævet med et kørekort
Miriam Besvaret March 21, 2010 Rapporter Besvaret March 21, 2010 Edit: eneste tidspunkt de kan kräve id eller andet er ved registreringsbesiktninger Det kan sgu godt være det har været ved reg. besikting, og det er sgu længe siden efterhånden
michael k Besvaret March 21, 2010 Rapporter Besvaret March 21, 2010 Hvis man kører en bil til syn' date= så er det nok påkrævet med et kørekort besiktningen er ligeglade og har ingen ret eller grund til at skulle se dit körekort det er politiets problem så til selve besiktningen er det ret så ligegyldigt udover det er bilprovningens område privat så der behöves slet ikke körekort for at köre der ... men ja vejen frem og tilbage der er det nok bedst hvis det ikke er övningskör... for så er det ikke påkrävet
michael k Besvaret March 21, 2010 Rapporter Besvaret March 21, 2010 Det kan sgu godt være det har været ved reg. besikting' date=' og det er sgu længe siden efterhånden[/quote'] ja for der gör de det nemlig... hvorfor ved jeg ikke lige men ved normal kontrollbesiktning der hverken gör eller kan de kräve id ..
Leth Besvaret March 22, 2010 Rapporter Besvaret March 22, 2010 Min svenske kammerat har lige synet min gamle Toyota - han egen bil var i stykker og det var betingelsen for at han kunne låne min "reservebil" - Det gik uden problemer (og anmærkninger)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu