Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Morgenmads produkter af meget høj kvalitet.... Nogen der har set noget af det her i det svenske??? Ser man dem, må man meget gerne råbe højt!
det er en god ven der har agenturet, og de har dem. i ICA MAXI i Västra Hamnen :th2: eller Føtex og Bilka butiker, samt Mad & Vin, Magasin hvis du ikke er på de kanter. Og til jer andre pas på det er stærkt vanedannende :)
Besvaret
Kan du så ikke lige sørge for at de har dem i ICA i Vellinge imorgen? Og ja.....det er det bedste musli jeg nogensinde har fået! Får alt andet til at smage af ingenting....:sick:
Ved ICA køre test på det i øjeblikket i de store butikker rundt om i landet, men snak med ham der har den i Vellinge, de kan måske bestille det, da ICA har det på lager så vidt jeg ved
  • 2 weeks later...
Besvaret

Jeg har idag købt det.. Valgte Super high piber.. Og giver Brian ret. det er sgu oki godt. ikke sidste gang det er købt. men lidt mere udvalg ville da ikke være tosset. De have 3 forskellige. :-)

Besvaret
Jeg har idag købt det.. Valgte Super high piber.. Og giver Brian ret. det er sgu oki godt. ikke sidste gang det er købt. men lidt mere udvalg ville da ikke være tosset. De have 3 forskellige. :-)
mener der er 8 i alt :)
  • 2 weeks later...
Besvaret
Er det den ude på Ystadsvägen???
nej. ikke hvis det er den lige efter den store rundkørsel når du kommer fra mig af.. Men de har dem også. Dog ikke dem du efterlyser. Så skal de have fået dem nu her i den sidste uge.. Men er ret sikker på de har den ude i den anden ( Maxi ICA i Toftanäs )
Besvaret
Men er ret sikker på de har den ude i den anden ( Maxi ICA i Toftanäs )
Det har de - 100% sikkert - jeg stod og kiggede på dem i dag.... Men kunne ikke bestemme mig til hvilken det så skulle være så jeg købte nogen andre ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...