Cronatus Skrevet July 6, 2010 Rapporter Skrevet July 6, 2010 Så har citygross igen 10% rabat for Bropass kunder. http://dk.oresundsbron.com/page/1451
Gio Besvaret July 6, 2010 Rapporter Besvaret July 6, 2010 Men bropas og ikke pendleraftale? "BroPas-tilbud er for aftalekunder med BroPas, ØresundPendleren eller ØresundBusiness. Husk at medbringe dit BroKort som dokumentation, når du benytter et tilbud." Skoven skygger for træerne aller-øverst ;)
Menace Besvaret July 6, 2010 Rapporter Besvaret July 6, 2010 Gælder det ikke kun danske kunder, ligesom de tilbud på den danske side kun gælder svenske kunder (og dermed de fleste herinde)
Gio Besvaret July 6, 2010 Rapporter Besvaret July 6, 2010 ligesom de tilbud på den danske side kun gælder svenske kunder (og dermed de fleste herinde)Hvor ser du det henne?
Menace Besvaret July 6, 2010 Rapporter Besvaret July 6, 2010 Da vi var i zoo i danmark viste jeg kortet og de sagde at det kun galdt svenske kunder, hvor jeg måtte forklare at jeg boede i malmø og fik rabatten.... På den svenske hjemmeside står der også: BroPass-kunder boende i Sverige får 20% rabatt. (gælder for op til 7 personer) når man trykker på zoo.... Når man trykker på coop i burlov centeret får danske kunder 5% rabat: Danske BroPas-kunder får 5% rabat på deres kvittering når de handler i Coop Forum i Burlöv Center. Jeg kan dog ikke se der står noget ved citygross, men tænkte om det ville være et problem hvis jeg kom med et "svenskt" bropass ? Jeg har altid troet at når jeg er bosat i sverige, gælder tilbud kun i danmark og omvendt....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu