hrhansen Skrevet July 16, 2010 Rapporter Skrevet July 16, 2010 Hejsa Du lader det sgu til at vi er på vej - huset i danmark blev solgt igår....... hurra Hvis vi tegner abonnement hos Viasat sverige - får man så også de danske viasat udgaver..... har før haft viasat i danmark pr. parabol - og der havde vi både svensk og norsk tv3. Hvad hvis man vælger Telia bredbånds tv - nogle der ved om man her kan få danske udgaver..... Glæder os til at bliver "naboer" med jer alle :o
larscph Besvaret July 16, 2010 Rapporter Besvaret July 16, 2010 Heysa - tillykke med salget! Og velkommen herover.... Du får den svenske udgave når du tegner svensk viasat abonnement. Alt efter hvor I skal bo går de almindelige danske (DVB-T baserede) TV kanaler dog fint igennem i Malmö området - der kan man umiddelbart tage det meste. Ellers er løsningen at finde en stråmand i Danmark der vil lægge adresse til et dansk abonnement - det har jeg haft gjort tidligere med Canal Digital - og det fungerer helt fint. Du kan blot ikke tegne et abonnement på den danske variant når du ikke bor i Danmark - noget med rettigheder til kanalerne er jeg ret sikker på ;) Edit: Jeg ved dog ikke med TV3 - om man der faktisk kan se alle tre landes udgaver på det svenske abonnement... men det kan nogen der har et svensk Viasat abonnement muligvis hjælpe med at kaste lys over?
Troejborg Besvaret July 16, 2010 Rapporter Besvaret July 16, 2010 Vi kan ikke se dansk tv med Telia.. Da vi har stadsnet/fibernet.. Vi har ikke et almindeligt antenne stik.. Så ja, kommer an på hvor man bor :-) Men velkommen herover.. Håber i bliver lige så glade for beslutningen som os andre :-D
Thomas Besvaret July 16, 2010 Rapporter Besvaret July 16, 2010 Hejsa Du lader det sgu til at vi er på vej - huset i danmark blev solgt igår....... hurra Hvis vi tegner abonnement hos Viasat sverige - får man så også de danske viasat udgaver..... har før haft viasat i danmark pr. parabol - og der havde vi både svensk og norsk tv3. Hvad hvis man vælger Telia bredbånds tv - nogle der ved om man her kan få danske udgaver..... Glæder os til at bliver "naboer" med jer alle :o Sjovt at det første i tænker på er dansk tv??? Hvorfor? Har selv alle de danske gratis kanaler inkl. dr1 HD via min tagantenne, og bor udenfor landskrona. Dog ser jeg aldrig dansk tv...
Gio Besvaret July 16, 2010 Rapporter Besvaret July 16, 2010 Sjovt at det første i tænker på er dansk tv??? Hvorfor? Har selv alle de danske gratis kanaler inkl. dr1 HD via min tagantenne, og bor udenfor landskrona. Dog ser jeg aldrig dansk tv...Du har jo også svensk kæreste og svenskfødte børn - så du har ikke noget valg! ;)
Lollikken Besvaret July 16, 2010 Rapporter Besvaret July 16, 2010 Du har jo også svensk kæreste og svenskfødte børn - så du har ikke noget valg! ;) Kan jo være Thomas foretrækker at se Bonderøven og Annemad på SVT med svenske undertekster =)
hrhansen Besvaret July 16, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret July 16, 2010 Det skal absolut heller ikke være "DANSK" det hele....... men vil da gerne se Champions League f.eks. med danske kommentatorer........
Thomas Besvaret July 16, 2010 Rapporter Besvaret July 16, 2010 Kan jo være Thomas foretrækker at se Bonderøven og Annemad på SVT med svenske undertekster =) Ved nu ikke hvad Bonderøven er, men har da set Annemad:) Og hun snakker nu også dansk.
Lollikken Besvaret July 16, 2010 Rapporter Besvaret July 16, 2010 Ved nu ikke hvad Bonderøven er' date=' men har da set Annemad:) Og hun snakker nu også dansk.[/quote'] Pointen var at begge er danske programmer (fra DR) som bliver vist på SVT. Bonderøven hedder 100% Bonde på 'svensk' (bliver vist sendt lige før Annemad) og handler om en gør-det-selv jyde. Ganske underholdende =)
Thomas Besvaret July 16, 2010 Rapporter Besvaret July 16, 2010 Pointen var at begge er danske programmer (fra DR) som bliver vist på SVT. Bonderøven hedder 100% Bonde på 'svensk' (bliver vist sendt lige før Annemad) og handler om en gør-det-selv jyde. Ganske underholdende =) Hehe ja ham har jeg set, ham med alle vinduerne:)
Lollikken Besvaret July 17, 2010 Rapporter Besvaret July 17, 2010 Hehe ja ham har jeg set' date=' ham med alle vinduerne:)[/quote'] Vinduer og guderne ved hvad ellers. Mit klunser gen falmer ved sammenligning =) Det er dog klasse underholdning og lidt ligesom Brødrene price inspirerer til bedre madlavning i hjemmet, så får bonderøven sgu også en til at drømme om en køkkenhave (eller krydderaltankasse) :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu