Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Endelig lidt konkurrence til 3 - men de er dyrer end 3, så vidt jeg kan se. Både med abn. og telefonernes priser. Men godt alternativ for de personer der bor i et område, hvor 3 signalet ikke er det bedste.

Besvaret

Ja jeg springer også LANGT over. Ikke mindst p.ga. priserne. Men godt der kommer alternativer. Er faktisk overrasket over at der skulle over 5 år inden der var kom nogen med et abb. ala 3

Besvaret
Ja jeg springer også LANGT over. Ikke mindst p.ga. priserne. Men godt der kommer alternativer. Er faktisk overrasket over at der skulle over 5 år inden der var kom nogen med et abb. ala 3
Ja jeg er også glædeligt overrasket, og så har jeg også undret mig meget længe mest fordi jeg skrev en mail til "Bibob" med problemet! (bibob er udnævnt til klassen frække dreng, og chefen har selv udtalt at han kun driver tlf.selvskab for at drille de store) Og jeg fik en venlig mail tilbage at det var der et meget interessant market! (har dog ikke mailen mere) Det kunne der ellers være noget for Chefen, men det har det jo ikke begyndt på endnu! ;(
Besvaret
Ja jeg er også glædeligt overrasket' date=' og så har jeg også undret mig meget længe mest fordi jeg skrev en mail til "Bibob" med problemet! (bibob er udnævnt til klassen frække dreng, og chefen har selv udtalt at han kun driver tlf.selvskab for at drille de store) Og jeg fik en venlig mail tilbage at det var der et meget interessant market! (har dog ikke mailen mere) Det kunne der ellers være noget for Chefen, men det har det jo ikke begyndt på endnu! ;([/quote'] Frank Rasmussen er for længst ude af Bibob, og han var den "frække" direktør (det var også ham der startede Telmore i sin tid). Bibob er solgt til et af de store selskaber (var det Sonofon/Telenor der købte det?) og han har stoppet millionerne i lommen.
Besvaret
Frank Rasmussen er for længst ude af Bibob' date=' og han var den "frække" direktør (det var også ham der startede Telmore i sin tid). Bibob er solgt til et af de store selskaber (var det Sonofon/Telenor der købte det?) og han har stoppet millionerne i lommen.[/quote'] Ok det havde jeg ikke lige hørt! men der er også omkring 2,5 år siden a jeg skrev til dem! men Øv ØV at han bare er stoppet, han kunne ellers gøre noget nyskabelse inde for telebranchen!
Besvaret
Kunne være stort hvis telmore gjorde noget ved det......
Enig, men tror det ikke. Telmor/TDC har ikke nogen svensk/nordisk modpart ligesom Telia, 3, Telenor (og vist nok også Tele2), så det ville være en dyr forretning for TDC (eller mindre profitabel ;)).
Besvaret
Enig' date=' men tror det ikke. Telmor/TDC har ikke nogen svensk/nordisk modpart ligesom Telia, 3, Telenor (og vist nok også Tele2), så det ville være en dyr forretning for TDC (eller mindre profitabel ;)).[/quote'] http://tdc.se/ De har, men er ikke interesseret i privatløsninger over sundet Jeg har selv et mobilflex abb. hos deres erhverv, men har ingen ide om hvad det koster eller noget Mit arbejde betaler og vil ikke oplyse priser da det er en konkrakthemmelighed...
  • 2 weeks later...
Besvaret

Men det er godt for os der ikke kan ustå 3 og deres forretningsmetoder... også kan det godt være det er lidt dyre end 3 men det hjælper da at man kommer til at havde noget der minder om danske priser.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...