Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Alternativet var jo og sende optagelserne til taxa selskabet....men har jeg ikke tiltro til virker......måske man kunne få en avis til at interessere sig for emnet...??
En andet alternativ er at filme dem over en længere periode, og så sende det til medierne, f.eks. DR eller TV2. Hvis du går i gang nu har du ca. 1 måned til at samle op før Agurketiden for alvor er slut :)
  • 3 weeks later...
Besvaret

hasarderet kørsel hvis man andmelder en person for hasarderet kørsel ja så behøver man ikke nødvendigvis skader på bilen eller en film af idioten for at have en sag. dig selv og et vidne er som regel nok. så længe historien er ens fra begge og tilpads græl til at det kan takseres som hasarderet kørsel (kan ikke huske den retslige term) det er ikke nok at han har kørt tæt og stærkt. men at han bevist har prøvet at påkøre dig samt at kaste ting på din bil det tror jeg sagtens man kan køre en sag på da det ikke kun er færdselsloven der bliver overskredet men straffeloven også. så jeg ville melde ham og se hvad polisen/politiet kan gøre.

Besvaret

Og nej Jesper....det er IKKE mig..... :lol:

Svaret jeg fik: KEB322,PB,,SAAB 9-3SE 5D 2.2,TID,MBLÅ,1998,ITRAFIK,980605,RASOOL,NADEEM,MALMÖ Ved ikke rigtigt hvad TID og 980605 betyder, resten giver sig selv.... Han er ikke svær at finde....bor ganske rigtigt i Malmö ...kan ikke se han skulle være fedladen, men du kunne jo køre forbi og tage en snak med hans statur.....kan være han spiser kage...huskekage:-)
  • 2 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...