Jump to content

Cykel fjernet af Parkering Malmö...

Recommended Posts

Skrevet

Hej Så har de ryddet op ved Malmø Central station, og fjernet min cykel, som stod udenfor parkerings område. Er der nogen som har erfaring med det? Hvor og hvordan får man den tilbage? og hvor meget koster det? Casper

Besvaret
http://www.pmalmo.se/P-info/Parkering-for-olika-fordon/Cykel/ Om du har parkerat din cykel så att den är ett trafikhinder eller inom zon för förbjuden parkering för cyklar så riskerar du att den blir bortforslad. Parkering Malmö forslar bort cyklar som är felparkerade vid Svågertorps tågstation och vid Centralen. Cyklarna forslas till en anläggning på Ridspögatan 4 (Assistancekårens lokaler).. Här kan du hämta din cykel måndagar och torsdagar k.1500-1700 Priset för att lösa ut en cykel är är 240 kronor vilket motsvarar flyttningskostnaden. Observera att du bara kan betala kontant. Medtag legitimation och cykelnycklar. Om du misstänker att din cykel har blivit bortforslad av Parkering Malmö kan du ringa 040 - 605 69 79 .
Besvaret
Priset för att lösa ut en cykel är är 240 kronor vilket motsvarar flyttningskostnaden.
Jeg tror der er behov for konkurrence hvis det koster 240 kroner pr cykel der er fejlparkeret. Kunne de ikke bare skrive gebyr i stedet.
Besvaret
Jeg tror der er behov for konkurrence hvis det koster 240 kroner pr cykel der er fejlparkeret.
Jeg er sikker på du bare kan starte fra en ende af, og tilbyde folk deres cykel tilbage for 199:- ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...