larscph Skrevet October 24, 2010 Rapporter Skrevet October 24, 2010 Hey.. Er der nogen af jer der bruger Apple Mail imod en IMAP konto? Jeg har et ret irriterende problem, at hvis jeg læser mail'en på min iPhone så den står på IMAP serveren som læst - ja så bliver den ikke synkroniseret til min Apple Mail... Hvis man vælger "postkasse / synkroniser" så kommer de over... Men ikke ved den automatiske refresh den kører ind imellem.
Rene Larsen Besvaret October 24, 2010 Rapporter Besvaret October 24, 2010 Jeg benytter GMail via IMAP, og hos mig virker det som det skal. Læser jeg en mail på min iPhone, er den også læst når Apple Mail automatisk henter mail fra GMail serveren - alt foregår automatisk uden at jeg behøver at gøre noget (sat den til at sync'e hvert minut). Du kan evt. prøve at stå på din inbox og så vælge "Mailbox -> Rebuild" - måske er din lokale mail ikke helt i sync ??
larscph Besvaret October 24, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret October 24, 2010 Hmmm - wierd.. Jeg prøver rebuild og ser om det gør en forskel.. Tak for tippet. Jeg har så min mail hos Surftown, men det burde jo altså fungere alligevel :)
thomas_lund Besvaret October 25, 2010 Rapporter Besvaret October 25, 2010 Bruger selv IMAP i mail.app + iPhone + iPad - op imod en S/IMAP - funker uden problemer /Thomas
larscph Besvaret October 25, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret October 25, 2010 OK.. Godt at høre at det faktisk kan virke korrekt :) Nu forsøgte jeg rebuild i går.. Så er jeg spændt på om det fungerer korrekt i aften med de mails jeg har læst/modtaget i løbet af dagen
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu