Ufolu Skrevet November 18, 2010 Rapporter Skrevet November 18, 2010 Kan ikke logge på dansk_swedbank_internet_bank i dag. Fejl: Siden kan ikke vises, fordi oplysningerne er forældede. Er der nogen er jer der har samme problem?
Menace Besvaret November 18, 2010 Rapporter Besvaret November 18, 2010 swedbank blev ramt af et nedbrud igår... måske kan det have haft noget med det at gøre: http://www.business.dk/tech-mobil/syv-timers-nedbrud-i-netbanken
EBL Besvaret November 18, 2010 Rapporter Besvaret November 18, 2010 7 timers !!! nedbrud af netbanken pga en "intern el-fejl" ....hmmmm Burde en storbank som Swedbank ikke benyttede sig af spejlede datacentre på forskellige el-grid således at et el-nedbrud højst vil betyde afbrudt tjeneste i få sekunder eller minutter.
credde Besvaret November 18, 2010 Rapporter Besvaret November 18, 2010 Jeg har været på min netbank hos Swedbank her tidligere på aftenen.
bananas Besvaret November 18, 2010 Rapporter Besvaret November 18, 2010 7 timers !!! nedbrud af netbanken pga en "intern el-fejl" ....hmmmm Burde en storbank som Swedbank ikke benyttede sig af spejlede datacentre på forskellige el-grid således at et el-nedbrud højst vil betyde afbrudt tjeneste i få sekunder eller minutter. Måske er det deres tidligere ansvarlige for kreditgodkendelse af udlån i Baltikum, som er blevet intent rokeret til et nyt job som IT-ansvarlig??
Ufolu Besvaret November 18, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret November 18, 2010 Jeg har været på min netbank hos Swedbank her tidligere på aftenen. Svensk eller dansk? Jeg kan godt logge på svensk Swedbank, ikke dansk endnu.
credde Besvaret November 18, 2010 Rapporter Besvaret November 18, 2010 Hov sorry, overså lige, at der stod dansk Swedbank. Jeg har kun den svenske side af Swedbank.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu