briped Skrevet November 22, 2010 Rapporter Skrevet November 22, 2010 Er der nogen der sådan har gået og undersøgt hvor det er billigst at tanke benzin sådan i omegnen af Malmø/København?
Don A Besvaret November 22, 2010 Rapporter Besvaret November 22, 2010 st1 ved svågertorp - malmø v/ved stor ica plejer at være billig, ellers så er der PREM på vejen mod ystad, den er som regl rigtig billig. Og den ene dag var statioil mener jeg det er, som ligger på samme vej som st1 i malmø, bare lidt længer inde mod centrum, billiger end st1. Men de er som regl billiger syntes jeg
briped Besvaret November 22, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret November 22, 2010 Tak for nogen eksempler. Var på vej ud til St1 for at tanke, på vejen lagde jeg mærke til at Jet ved Malmø Arena faktisk var billigere end St1. 12.34 per liter 95 her til aften
thn Besvaret November 22, 2010 Rapporter Besvaret November 22, 2010 Preem på Erikfältsgatan plejer at være rimelig gode til at følge med ned når de leger med priserne, og med et toyotakort er der 20 øre ekstra at hente
Thage Løbner Besvaret November 22, 2010 Rapporter Besvaret November 22, 2010 Hej. Prøv linket www.bensinpriser.nu . Ved ikke hvor sikker den er, men jeg har da ikke grebet den i numre. På den anden side er der vel også grænser for hvor stor en omvej man orker for at spare lidt - ofte meget lidt. Forresten får du 20 øre i Rabat hos Preem hvis du er medlem hos Motormænnene + rabat på døk og meget mere hos fx Vianor. Betaler let det billige kontingent Hilsener Thage Hilsener Thage
briped Besvaret November 23, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret November 23, 2010 Prøv linket www.bensinpriser.nu . Ved ikke hvor sikker den er' date= men jeg har da ikke grebet den i numre. På den anden side er der vel også grænser for hvor stor en omvej man orker for at spare lidt - ofte meget lidt.Jeg prøvede den faktisk en gang for noget tid siden at bruge bensinpriser.nu, der stod Shell ved Konsultgatan til at være billigst. Prisen var næsten 1 krone dyrere end hvad de havde skrevet. Kan se 1-2-3 ved Lorensborgsgatan også er billig. Måske man skulle prøve at tjekke den næste gang, er også tæt på min normale rute.
larscph Besvaret November 23, 2010 Rapporter Besvaret November 23, 2010 Forresten får du 20 øre i Rabat hos Preem hvis du er medlem hos Motormænnene + rabat på døk og meget mere hos fx Vianor. Betaler let det billige kontingent Er det ikke kun hvis man tanker på bemandede stationer - eller har de ændret det så det gælder overalt? Edit - det er så overalt.. hmm.. http://www.motormannen.se/mm1/site/05_Medlem/M_Tjaenster/MBensin/
Pede Besvaret November 23, 2010 Rapporter Besvaret November 23, 2010 Det jeg oplever som det kronisk billigste er Vasbygade nær Fisketorvet. De første 3-4 første steder at tanke på vej fra Fisketorvet og ud af byen har rigtig gode priser i de sene aftentimer. Også fra Folehaven og indad forbi Valbyhallen er der heftig konkurrence med gode priser. Englandsvej v/ Vandtårnet er også et godt sted - masser af tankstationer der ligger oven i hinanden.
Kira Besvaret November 23, 2010 Rapporter Besvaret November 23, 2010 Jeg har tanket til 12.22 ved Svågertorp idag.
Gio Besvaret November 23, 2010 Rapporter Besvaret November 23, 2010 Á propos benzinpriser, så er det nu meget "sjovt" lige at få sat disse i rette perspektiv, når vi, i dag, bander tælleren langt væk ved tankning.
Martin_M Besvaret November 23, 2010 Rapporter Besvaret November 23, 2010 Jeg tanker som regel i DK - gerne i Herlev. Herlev hovedgade her er der en Shell Express og den er oftest omkring 1 krone billigere end listeprisen - i hvert fald nogle morgener ;)
Kvalm Besvaret April 5, 2011 Rapporter Besvaret April 5, 2011 Jeg tanker som regel i DK - gerne i Herlev. Herlev hovedgade her er der en Shell Express og den er oftest omkring 1 krone billigere end listeprisen - i hvert fald nogle morgener ;) Jeg tanker aldrig benzin i DK, men altid i Sverige - lige nu sparer man 1,30 kr pr liter, målt på listeprisen: www.fdmbenzinpriser.dk vs www.bensinpriser.se
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu