Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

st1 ved svågertorp - malmø v/ved stor ica plejer at være billig, ellers så er der PREM på vejen mod ystad, den er som regl rigtig billig. Og den ene dag var statioil mener jeg det er, som ligger på samme vej som st1 i malmø, bare lidt længer inde mod centrum, billiger end st1. Men de er som regl billiger syntes jeg

Besvaret

Tak for nogen eksempler. Var på vej ud til St1 for at tanke, på vejen lagde jeg mærke til at Jet ved Malmø Arena faktisk var billigere end St1. 12.34 per liter 95 her til aften

Besvaret

Hej. Prøv linket www.bensinpriser.nu . Ved ikke hvor sikker den er, men jeg har da ikke grebet den i numre. På den anden side er der vel også grænser for hvor stor en omvej man orker for at spare lidt - ofte meget lidt. Forresten får du 20 øre i Rabat hos Preem hvis du er medlem hos Motormænnene + rabat på døk og meget mere hos fx Vianor. Betaler let det billige kontingent Hilsener Thage Hilsener Thage

Besvaret
Prøv linket www.bensinpriser.nu . Ved ikke hvor sikker den er' date= men jeg har da ikke grebet den i numre. På den anden side er der vel også grænser for hvor stor en omvej man orker for at spare lidt - ofte meget lidt.
Jeg prøvede den faktisk en gang for noget tid siden at bruge bensinpriser.nu, der stod Shell ved Konsultgatan til at være billigst. Prisen var næsten 1 krone dyrere end hvad de havde skrevet. Kan se 1-2-3 ved Lorensborgsgatan også er billig. Måske man skulle prøve at tjekke den næste gang, er også tæt på min normale rute.
Besvaret

Det jeg oplever som det kronisk billigste er Vasbygade nær Fisketorvet. De første 3-4 første steder at tanke på vej fra Fisketorvet og ud af byen har rigtig gode priser i de sene aftentimer. Også fra Folehaven og indad forbi Valbyhallen er der heftig konkurrence med gode priser. Englandsvej v/ Vandtårnet er også et godt sted - masser af tankstationer der ligger oven i hinanden.

• 4 months later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...