Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Så bliver der kaos i morgen: Sjælland Kyst- og Øresundsbanen: Kører som normalt, dog er følgende afgange aflyst: Fra Svågertorp mod Kastrup kl. 7:00, 7:20 og 7:36 samt Kastrup mod Svågertorp kl. 16:28, 16:48 og 17:08.

Besvaret

Så snart der er det mindste bliver ekstra-togene aflyst. Det er skam meget normalt. Det rigtige kaos starter først om små 2 uger, når Citytuneln åbner og der skal køre 6 tog i timen i 3 timer om morgeren og 3 timer om eftermiddagen....... + godstog + SJ-tog + Intercity Bornholm.

Besvaret
Så snart der er det mindste bliver ekstra-togene aflyst. Det er skam meget normalt. Det rigtige kaos starter først om små 2 uger, når Citytuneln åbner og der skal køre 6 tog i timen i 3 timer om morgeren og 3 timer om eftermiddagen....... + godstog + SJ-tog + Intercity Bornholm.
Næppe for så starter man jo "indendøre" so to say :)
Besvaret

Hvor slemt er det reelt i disse vinterdage? Tager aldrig toget, men skal til fest fredag, så havde overvejet det. Men det er jo helt godnat at bruge timer på at komme fra Svågertorp til Glostrup, og retur om aftenen. Er det i det hele taget realistisk at overveje at tage tog over om morgenen p.t.? (Konen var i Halmstad i går, og kunne ikke komme hjem til Malmø. Toget kunne ikke komme ind på stationen da der var så mange tog i kø, at den blev sprunget over.)

Besvaret

Ganske rigtigt alle de der ekstra afgange var aflyst og 0711 toget 15 minutter forsinket. Men, jeg kontrollerede Skånetrafiken's hjemmeside både før jeg tog afsted og nu her, da jeg ankom til arbejdet, og der stod ikke, at de afgange skulle være aflyst (heller ikke på rejseplaneren). Så vil jeg sgu have en garanti billet :lol:

Besvaret
Ganske rigtigt alle de der ekstra afgange var aflyst og 0711 toget 15 minutter forsinket. Men' date=' jeg kontrollerede Skånetrafiken's hjemmeside både før jeg tog afsted og nu her, da jeg ankom til arbejdet, og der stod ikke, at de afgange skulle være aflyst (heller ikke på rejseplaneren). Så vil jeg sgu have en garanti billet :lol:[/quote'] Hvornår er du begyndt at tage tog på arbejde? :surprise: Jeg troede det kunne aldrig ske for dig credde = bil fanatik:D
Besvaret
Hvornår er du begyndt at tage tog på arbejde? :surprise: Jeg troede det kunne aldrig ske for dig credde = bil fanatik:D
Siden september, hvor firmaet er flyttet til Ørestad. Det huer mig heller ikke, men langt de fleste gange går det faktisk helt ok. (jeg er blevet mental undersøgt hehe :laugh:) Jeg er stadig bil fanatiker.
Besvaret
Siden september, hvor firmaet er flyttet til Ørestad. Det huer mig heller ikke, men langt de fleste gange går det faktisk helt ok. (jeg er blevet mental undersøgt hehe :laugh:) Jeg er stadig bil fanatiker.
Tror godt du må låne nogle af Alexanders legetöjsbiler, så du ikke keder dig i toget så;):p
Besvaret
Rambøll?? Sig til, hvis det kniber enkelte dage - sidder lige på den anden side af motorvejen og kører absolut ALDRIG med toget...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...