Jump to content

Groupon.se - nogen erfaringer?

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har tilmeldt mig til groupon.se's tilbudsmails, men har aldrig helt skänket det en tanke. Nu kommer der så en en interessant mail med et tilbud jeg gerne ville benytte mig af. MEN! Kan man stole på siden? Er det snyd og humbug? Virker ikke helt sikker på den side, har dog ikke rigtigt fundet noget negativt om det på nettet. Nogen der kender til det og hvad hvordan det fungerer? Kan nemlig ikke komme ind på deres undersider...

Besvaret

Kender ikke noget specielt til det, men ved at det er STORT i USA så helt fup tror jeg ikke på at det er. Var det ikke også google der havde budt en masse milliarder for firmaet?

Besvaret
Kender ikke noget specielt til det' date=' men ved at det er STORT i USA så helt fup tror jeg ikke på at det er. Var det ikke også google der havde budt en masse milliarder for firmaet?[/quote'] Fungere fint....har købt flere ting derfra.....restaurant gavekort, teater billetter og ansigtsbehandling til min bedre halvdel :) Bare køb!!!
Besvaret

OK! Synes bare det virker ikke helt professionelt. Sådan lidt som en god spammail. Men ok, frygter bare at jeg skal bestille en rejse og får en coupon og skal indlöse et sted og kuponen så er en nitte! Men godt med lidt feedback herinde fra :)

Besvaret

Man skal dog lige læse det med småt, som f.eks det tilbud der kører lige nu.... der er ikke flybillet og man skal betale afgift på selve hotellet ligeledes så hvis man er 2 voksne skal man lige lægge ca. 6000 sek for fly og 500 for hotellet dernede, hvis man så vælger 6 nætter til 5200 så løber det op i ca. 17000 sek for 2 voksne og det kan man sikkert finde til samme pris i en samlet pakke

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...