Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nogen som ved hvad tid de omdeler pakker i sverige (Malmö)? Lige nu er status: 11 mar kl 09:13 Malmö, Sorterad 11 mar kl 09:13 Malmö, Sorterad 11 mar kl 09:12 UPK Malmö, Posten har tagit emot försändelsen

Besvaret

ja, det mener jeg også. Tror du skal væbne dig med tålmodighed lidt endnu. Ellers ring til posthuset? Jeg havde god erfaring med dem da jeg sendte en pakke afsted, de var søde til at hjælpe. Jeg sendte en pakke med guld afsted til et firma der opkøber guld og betaler penge for det, http://twitter.com/BrevGuld, http://brevguld.info/. Det var i øvrigt smadder smart. Jeg vidste ikke hvor jeg lige skulle gå hen herovre, så jeg sendte det til postalgold i stedet for og det var super nemt og de ordnede det hele for mig.

Besvaret
Det går skam fint at hente pakken om lørdagen' date=' hvis den f.eks bliver indleveret i din lokola ICA... bare husk pas.[/quote']Uden en pakke-avisering kan de være ret så stejle. Jeg har oplevet at blive bedt om at vente på avi'en (lappen), inden jeg kunne afhente min pakke - uagtet at den allerede lå klar hos dem.
Besvaret
Status på pakken er stadigvæk Malmö' date=' Sorterad[/quote']T&T plejer også at opdateres med avi-info, når denne er afsendt til dig. Derfra kan du så vente en dag eller to på at lappen lander i din låda.
Besvaret
Kunne være fedt at man selv kunne afhente sin pakke i en automat eller lignende hvor man sætter sit ID kort/kørekort ind hvor den så udleverer pakken
Få en ven/familie til at oprette døgnpost i deres navn og så få sendt dertil. Det er nemt, smart og gratis.
Besvaret

Man kan jo også i mange tilfælde vælge at få sin pakke-avisering sendt som SMS, i så fald behøver man ikke vente på at postbudet kommer med lappen. Om det virker til et dansk mobilnummer tvivler jeg dog på.

Besvaret
Få en ven/familie til at oprette døgnpost i deres navn og så få sendt dertil. Det er nemt' date=' smart og gratis.[/quote'] Det er så vidt jeg ved kun i DK af der pt. findes disse døgnpost - eller har jeg misset noget ?? I DK har jeg sådan en døgnpost, og det fungere fint.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...