øresunds Skrevet April 20, 2011 Rapporter Skrevet April 20, 2011 Som titlen siger, skal jeg bruge et s mærkat, hvor kan jeg købe det og hvad hedder d på svensk. Har kigget på biltema's hjemmeside og kunne ikke finde d der. Det må gerne være et ikke for stort tak:).. Det skal lige noteres at det er politiet der har forlangt det, jeg har nemlig personlig nummerplade uden s mærket og det må man åbenbart ikke rejse ud af sverige med, nogen der har en ide om det passer....
larscph Besvaret April 20, 2011 Rapporter Besvaret April 20, 2011 S-Dekal hedder sådan en... http://www.butik-hemlangtan.m.se/produkt.asp?varaID=775&kategori=44 ser ud til at have det du søger. Hvor skal du dog hen siden du har brug for sådan en?
øresunds Besvaret April 20, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret April 20, 2011 S-Dekal hedder sådan en... http://www.butik-hemlangtan.m.se/produkt.asp?varaID=775&kategori=44 ser ud til at have det du søger. Hvor skal du dog hen siden du har brug for sådan en? Det skal lige noteres at det er politiet der har forlangt det, jeg har nemlig personlig nummerplade uden s mærket og det må man åbenbart ikke rejse ud af sverige med, nogen der har en ide om det passer....
jolin Besvaret April 20, 2011 Rapporter Besvaret April 20, 2011 Ja det passer. Der skal være "landemærke" på når du kører i udlandet så man kan se hvilket land bilen er indregistreret i. I EU er en "EU-nummerplade" nok da den bliver anderkendt som landemærke i hele Europa (og muligvis andre lande).
Gio Besvaret April 20, 2011 Rapporter Besvaret April 20, 2011 Ja det passer. Der skal være "landemærke" på når du kører i udlandet så man kan se hvilket land bilen er indregistreret i. I EU er en "EU-nummerplade" nok da den bliver anderkendt som landemærke i hele Europa (og muligvis andre lande).Hvis du har en EU-nummerplade, så bærer den også indikation på hvilket land den er fra. Bare lige som bonus-info :)
Kim H Besvaret April 20, 2011 Rapporter Besvaret April 20, 2011 Har du overvejet/undersøgt muligheden for at bestille en ny EU-nummerplade med "indbygget S". Normalt er prisen jo overkommelig - 80 SEK pr. stk. - men måske gælder dette ikke for personlige nummerplader.
øresunds Besvaret April 21, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret April 21, 2011 ok, tak for svarene. det siger vel sig selv at man skal dokumentere et synligt lande kode, men det tænkte jeg ikke lige over da jeg bestilte pladerne. til kim h: nej det har jeg ikke men det har jeg tænkt mig, vil helst undgå en mærkat de er så hæslige.
Lollikken Besvaret April 21, 2011 Rapporter Besvaret April 21, 2011 Siger det sig selv?? Jeg har sgu aldrig tænkt over det, eller haft mærkatet på bilen ... =)
Thage Løbner Besvaret April 21, 2011 Rapporter Besvaret April 21, 2011 Hej. Har set man kan købe pæne rustrie stål S i diverse isenkrambutiker i Malmø, vist nok Stelton
øresunds Besvaret April 21, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret April 21, 2011 Siger det sig selv?? Jeg har sgu aldrig tænkt over det' date=' eller haft mærkatet på bilen ... =)[/quote'] Ja d gør d vel... Eller hvad.... Jeg gider i hvert fald ikke bøder så d må jeg bli nød til..
øresunds Besvaret April 21, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret April 21, 2011 Ok tak for info, d vil jeg kigge nærmere på...
JNG Besvaret April 22, 2011 Rapporter Besvaret April 22, 2011 Men kunne vel også bare købe en s-klasse, og fjerne bogstaverne, 350 - 400 - 500 osv:P
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu