Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Typisk at det er en dansker, som lige glemmer at en nummerplade er det samme som en adresse i Sverige. *gg* I kan jo hive fat i ham på facebook, og spørge ham hvad han havde så travlt med ;) (gotta love the interwebz)

Besvaret
Vi kom i dag, ved en 21-22 tiden ned af tårnby tilkørslen til motorvejen mod Sverige... Vi opdager en der kører fuldstændig hjernedødt!!... han tager den indenom alle biler, i NØDSPORET i tårnby tunnellen og overhaler med fuld hammer på... Der var en del biler, til at jeg vil sige, der hurtigt kunne være sket en ulykke... Han kommer farende forbi os, og vi kører så efter - kunne jo være man kendte ham, han holdte nemlig ind ved tankstationen i lufthavnen.. vi kendte ham så ikke...
Er der noget i disse afsnit der ligesom ser lidt.....uhm.....underligt ud....når man snakker om "hjernedød kørsel" (jeres eget udsagn). Her tænker jeg på "....og vi kører så efter...." Med andre ord i kører også sindsyg stærkt, på en fra jeres eget udsagn, stærkt trafikkeret motorvej ? heheh Nu skal jeg ikke spille hellig, for jeg gir den max gas når jeg kører min dejlige bil - men jeg sidder heller ikke herinde bagefter og brokker mig over andre billisters kørsel, for selv at indikerer jeg kører meget stærkt og muligvis hazarderet, bare for at se om jeg kender den anden person, der kørte :D Syns bare det er lidt morsomt :D
Besvaret

Vildbasse!! :lol:

Er der noget i disse afsnit der ligesom ser lidt.....uhm.....underligt ud....når man snakker om "hjernedød kørsel" (jeres eget udsagn). Her tænker jeg på "....og vi kører så efter...." Med andre ord i kører også sindsyg stærkt, på en fra jeres eget udsagn, stærkt trafikkeret motorvej ? heheh Nu skal jeg ikke spille hellig, for jeg gir den max gas når jeg kører min dejlige bil - men jeg sidder heller ikke herinde bagefter og brokker mig over andre billisters kørsel, for selv at indikerer jeg kører meget stærkt og muligvis hazarderet, bare for at se om jeg kender den anden person, der kørte :D Syns bare det er lidt morsomt :D
Besvaret
øhh vi kørte en 120-30 stykker og ser han kører af lufthavns afkørslen, så det gør vi også - og ser dernæst han er på tankstationen hvorefter vi også kører ind... Så nej vi kørte ikke selv hasarderet.... nu er der altså ikke særlig langt fra tårnby nedkørslen til lufthavns afkørslen... Så du kan da godt stoppe det åndsvage grin langt væk...
Besvaret
øhh vi kørte en 120-30 stykker og ser han kører af lufthavns afkørslen, så det gør vi også - og ser dernæst han er på tankstationen hvorefter vi også kører ind... Så nej vi kørte ikke selv hasarderet.... nu er der altså ikke særlig langt fra tårnby nedkørslen til lufthavns afkørslen... Så du kan da godt stoppe det åndsvage grin langt væk...
Det kan jo være ham i RS4'eren havde et "øjebliks uopmærksomhed"....som en vis fører af en R32 tidligere på året....:rolleye: Så flyver sådan en RS4 jo afsted.....godt der ikke var noget autoværn der hvor han kørte.....:laugh:
Besvaret
Hold da op' date=' hvor er i bare nogle idioter herinde!!... hvor er det dog frygteligt at i føler i kan tillade jer, at gøre sådan grin med folk... når i ikke er en skid bedre selv...[/quote'] årh, hold da op. så er det vist heller ikke værre... 50276_30506340015_5846_n.jpg
Besvaret

hahaha... fail at hr. RS6 ikke engang kan sin viden omkring biler - vedr den nye R model og R32 (forgængeren)... Men han er vel glad for at tøffe rundt i en bil der falder konstant fra hinanden (hvis brugernavnet er hans bil)...

Besvaret
hahaha... fail at hr. RS6 ikke engang kan sin viden omkring biler - vedr den nye R model og R32 (forgængeren)... Men han er vel glad for at tøffe rundt i en bil der falder konstant fra hinanden (hvis brugernavnet er hans bil)...
Tsk, tsk :thumbdown
Besvaret

Det er vel den gamle sten & glashus igen. Var det ikke sjovere hvis vi holdte os til emnet? Nogle der har kontaktet vores RS4-ven, og hørt hvem der var ved at kradse af ;)

Besvaret
At det oprindelige emne er så meget mere interessant' date=' end at fart/bule-juntaen peger fingre ad hinanden.[/quote'] det var ikke det jeg mente, det var det sidste jeg spurgte til.. også lige meget

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...