jacobe Skrevet November 1, 2011 Rapporter Skrevet November 1, 2011 Der er jo noget med TV2 efter nytåret, så vi kiggede (igen!) på Boxer. Det slog mig, at den halvårlige kortafgift er blevet MEGET dyrere?? Jeg synes jeg kan mindes, at prisen var 199,- halvårligt sidst jeg kiggede - nu koster det 389,- halvårligt?? WTF... Sjovt nok er den kun 199,- ÅRLIGT for TV2-pakken, men det er ikke KUN pga. TV2 at vi overvejer Boxer, og du kan selvfølgelig ikke bestille ekstra-kanaler til TV2-kortet... de er sgu gode til at sørge for, at man ikke får dét man vil have, medmindre man betaler ekstra Har også kigget på Boxer SE, men iht. svar i tidligere tråd har de ikke tænkt sig at tilbyde TV2... det pisser mig faktisk ret meget af! Overvejer nærmest at boycotte TV2... men der er vist noget med en EM-slutrunde til sommer... typisk!!
Gio Besvaret November 1, 2011 Rapporter Besvaret November 1, 2011 Jeg kan ikke huske de eksakte tal - men TV 2 tjener forbavsende lidt pr. kunde, når man kigger på de priser der lægges for dagen. Oveni er det faktisk en fast takst, og vokser ikke eksponentielt, skulle Boxer vælge at fordoble prisen.
jacobe Besvaret November 1, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret November 1, 2011 Det er nok også primært Boxer, der pisser mig af - ikke TV2 som sådan, men det irriterer mig at man nu er NØDT til at have Boxer (eller lign.) for at se det. Og i virkeligheden ser vi ikke meget TV2 i forvejen, men kan dårligt undværes pga. landskampene. At Canal 9 så har haft en del af dem på det sidste, samt at samme kanal (samt TV2 Sport) sender en del Suppe-bold, gør Boxer DK lidt mere interessant, men for FANDEN hvor bliver det hurtigt dyrt! :sick:
Lollikken Besvaret November 1, 2011 Rapporter Besvaret November 1, 2011 Det er nok også primært Boxer' date=' der pisser mig af - ikke TV2 som sådan, men det irriterer mig at man nu er NØDT til at have Boxer (eller lign.) for at se det. Og i virkeligheden ser vi ikke meget TV2 i forvejen, men kan dårligt undværes pga. landskampene. At Canal 9 så har haft en del af dem på det sidste, samt at samme kanal (samt TV2 Sport) sender en del Suppe-bold, gør Boxer DK lidt mere interessant, men for FANDEN hvor bliver det hurtigt dyrt! :sick:[/quote'] Alternativet er parabolen, som pudsigt nok er ca. lige så dyrt ;-) ... De ved hvilket produkt de har, de er marginalt billigere, og i bund og grund det eneste alternativ til dem som ikke kan sætte en parabol op. Jeg undrer mig dog over hvorfor TV2 vælger at gøre kanalen til betalingskanal i stedet for at hente lidt mere på de andre kanaler, men det kan måske ikke nok der kan hentes der?
Gio Besvaret November 1, 2011 Rapporter Besvaret November 1, 2011 Jeg undrer mig dog over hvorfor TV2 vælger at gøre kanalen til betalingskanal i stedet for at hente lidt mere på de andre kanaler' date=' men det kan måske ikke nok der kan hentes der?[/quote']http://behold.tv2.dk/baggrund/
Lollikken Besvaret November 1, 2011 Rapporter Besvaret November 1, 2011 http://behold.tv2.dk/baggrund/ Ja de skal bruge penge fordi de har underskud, men jeg er mere interesseret i hvor det glipper? Og kunne de ikke starte med at lade være med at lave dårlige serier som 'Den som dræber' =)
Gio Besvaret November 2, 2011 Rapporter Besvaret November 2, 2011 Ja de skal bruge penge fordi de har underskud, men jeg er mere interesseret i hvor det glipper? Og kunne de ikke starte med at lade være med at lave dårlige serier som 'Den som dræber' =)Smag er jo en sjov ting. TV 2 er stadig den mest sete tv-kanal i Danmark, selv om et par programmer ikke indfrier forventningerne. TV 2 er nød til at afstikke en ny kurs, da reklameindtægter alene ikke er vejen frem længere i 2012.
Nico_Idskov Besvaret November 2, 2011 Rapporter Besvaret November 2, 2011 Jeg vil til enhver tid hellere betale abbonnement til TV2 end se den langsomt forvandlet til Viasat-tilstande med reklamepauser konstant og hjernedød "underholdning" som Paradise Hotel og Amalies Verden. Så jeg syns sgu egentlig det er fair nok. Selvom jeg da ikke ligefrem nyder at skulle betale mere.
Gio Besvaret November 2, 2011 Rapporter Besvaret November 2, 2011 Meget á propos, så er denne netop dukket op: DIGITALT.TV giver dig i denne artikel overblikket over prisen på TV 2 i forhold til de billigste tv-pakker hos en række udbydere.
Lollikken Besvaret November 2, 2011 Rapporter Besvaret November 2, 2011 Meget á propos, så er denne netop dukket op: DIGITALT.TV giver dig i denne artikel overblikket over prisen på TV 2 i forhold til de billigste tv-pakker hos en række udbydere. Man kan håbe på at TV2 får brugt sin status som DKs mest sete kanal til at få gennemtrumfet nogle TV2 pakker, så man kan få TV2, TV2HD, Zulu, Charlie, Sport osv samlet i en =)
jacobe Besvaret November 6, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret November 6, 2011 Okay, dette er så en overvejende grund til, at et TV2-boycot efternytår ikke ligger mig synderligt fjernt... aftenens program: Det er edderperkeme tyndt...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu