Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Goddag , Jeg har väret på barsel og vil nu komme igang med lidt arbejde når barnet er i vuggestuen. Tidligere i Danmark arbejdede jeg som aupair. Jeg har väret rengöringdame til forskellige steder i Köbenhavn men skulle afbryde det pga graviditit og barsel. Jeg har erfaring og vil gerne hjälpe med rengöring. Jeg bor i Malmö og kan derfor kun tilbyde min hjælp i Malmø og omegn. Helst dagstid. Timelön kan evt diskuteres :th2: Send mig gerne en PM :-) Jeg tager imod noget hovedrengöring hvis du/I har brug for. Ha en god dag. Hilsen My :rose:

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
Besvaret
Jeg søger stadig :-(... Any one ???
Vi er også interesseret. Vi bor i Staffanstorp (10 km øst for Malmö centrum; cirka et kvarters kørsel uden for rush hour), og hvis du ikke har egen bil, er det efter sigende også let at komme til med bus.
  • 2 months later...
Besvaret

My har gjort rent for mig i 2-3 måneder nu. Kan varmt anbefale hende! Fleksibel og gør virkeligt et godt arbejde. Foruden behagelig og høflig kommunikation! Så går i med tanker om at få lidt hjælp hjemme, så pas på, det er vanedannende. (og nej, jeg får ikke rabat for dette indlæg!) :D

• 1 month later...
Besvaret
Vi kunne godt bruge hjælp' date=' men hvad er timelønnen?[/quote'] My er på ferie - tilbage i juni. Men den er rimelig :) Og hun er super effektiv. cudos fra mig her også.
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
  • Tilføj...