larscph Posted November 27, 2011 Report Posted November 27, 2011 Så er øresundsbroen lukket - indtil videre til klokken 22 siger de.
Kvalm Posted November 27, 2011 Report Posted November 27, 2011 hvad med togene?? www.dsbfirst.dk/trafikinfo.asp
ahmad.dk Posted November 27, 2011 Report Posted November 27, 2011 www.dsbfirst.dk/trafikinfo.asp Tak ;)
Kvalm Posted November 27, 2011 Report Posted November 27, 2011 Tak ;) Your welcome - jeg tror, kørestrømmen er smuttet: www.sydsvenskan.se/malmo/article1581828/Varning-for-foremal-som-flyger-omkring.html :)
MKE Posted November 27, 2011 Report Posted November 27, 2011 Your welcome - jeg tror' date=' kørestrømmen er smuttet: [url']www.sydsvenskan.se/malmo/article1581828/Varning-for-foremal-som-flyger-omkring.html :) Hmm, det forstår jeg vist ikke helt... Ifølge dit link, siger de, at *netop* Øresundstoget kører... Mvh. Michael
Kvalm Posted November 27, 2011 Report Posted November 27, 2011 Hmm, det forstår jeg vist ikke helt... Ifølge dit link, siger de, at *netop* Øresundstoget kører... Kl. 22.00: Skånetrafiken har upprättat en busspendel mellan Malmö och Helsingborg med stopp på alla mellanstationer, med anledning av att all tågtrafik i Skåne är inställd (förutom Malmö-Köpenhamn).
MKE Posted November 27, 2011 Report Posted November 27, 2011 Kl. 22.00: Skånetrafiken har upprättat en busspendel mellan Malmö och Helsingborg med stopp på alla mellanstationer' date=' med anledning av att all tågtrafik i Skåne är inställd (förutom Malmö-Köpenhamn).[/quote'] Så må jeg hellere sige, undskyld, til dig, *Kvalm*. "förutom" - det ord det drillede mig lige. Tak for din hurtige korrigering - af mig. Mvh. Michael
Kvalm Posted November 27, 2011 Report Posted November 27, 2011 Så må jeg hellere sige, undskyld, til dig, *Kvalm*. "förutom" - det ord det drillede mig lige. Tak for din hurtige korrigering - af mig. Det er helt okay - broen er så åben igen :)
credde Posted January 3, 2012 Report Posted January 3, 2012 Lige nu så blæser det med 24 m/s ifølge broens egen hjemmeside - og broen lukker ved 25 m/s, så mon de sidder lige nu i driftscenteret og holder den røde knap inde...
credde Posted January 3, 2012 Report Posted January 3, 2012 Vindhastigheden er faldende Super, må håbe at det holder i så fald.
Busk Posted January 4, 2012 Report Posted January 4, 2012 arhh, forkert overskrift - 50 km/t, og det rykkede da lidt i morges, men tror nu ikke de lukker den idag.
Gio Posted January 4, 2012 Report Posted January 4, 2012 arhh' date=' forkert overskrift - 50 km/t, og det rykkede da lidt i morges, men tror nu ikke de lukker den idag.[/quote']Overskriften var fint rammende - d. 27 november ;) Der stod en lastvogn på tværs i det ene spor oppe på højbroen for en ½ time siden. Ellers ikke noget at skrive hjem om. Men det blæste da.
Recommended Posts