Jump to content

Mobiltelefoni med god kundeservice?

Recommended Posts

Besvaret

Du kan faktisk ringe til de store selskaber og få ekstra service, nu hvor prisen ikke er vigtig. f.eks TDC kan du oprette en erhvervsaftale og lave en udvidet fejlretningsaftale som tillægsaftale, hvor du kan vælge mellem 2 aftaler og 3-5 serviceniveauer. F.eks 24 timers kundeservice, hvor din fejl skal være rettet i løbet af ½ time eller ombytning af tlf. fra dag til dag osv. Koster 2500 eks moms om måneden, + tillægsaftalen alt efter hvad du vælger af serviceniveau Servicepakke/ telefoni Kr/md. Hverdage kl. 8-20 Inkluderet Alle dage kl. 8-22 60,00 Alle dage kl. 00-24 90,40 Det er en månedlig omkostning ,-) Du får også beredskabsprioritet med i prisen, hvis du ansøger om det med en god grund ,-) Dvs. at hvis nettet er nede, kan du stadig (højst sandsynligt) stadig ringe eller hvis det er overbelastet, så smides en "almindelig" af og du kommer først i køen ,-) Kan også være du kan ringe til deres kundeservice og få en erhvervsmobil, uden at "oprette" et firmaaftale hos dem og så bare købe erhvervspakke + tillæg (men tror det er forholdt større firmaer) Jeg vil dog sige at jeg altid har fået svar når jeg har ringet og haft spørgsmål på min firmamobil via TDC ,-)

Besvaret
Er det ikke bedre at finde noget som virker så man ikke behøver ringe til dem?
+1 Jeg tror aldrig nogensinde, jeg har haft behov for at ringe til min udbyder. Til gengæld har jeg så mailet dem 2 eller 3 gange (på 8 år), og de har svaret inden for 48 timer, hvilket har været fint.
Besvaret
Du kan faktisk ringe til de store selskaber og få ekstra service, nu hvor prisen ikke er vigtig. f.eks TDC kan du oprette en erhvervsaftale og lave en udvidet fejlretningsaftale som tillægsaftale, hvor du kan vælge mellem 2 aftaler og 3-5 serviceniveauer. F.eks 24 timers kundeservice, hvor din fejl skal være rettet i løbet af ½ time eller ombytning af tlf. fra dag til dag osv.
Nogen der ved, om man kan lave det samme hos SKAT, så både ventetid og kompetenceniveau forbedres? :D
Besvaret

Selvom de generelt er dyrere, så må jeg sige at jeg aldrig har fået bedre kundeservice end hos TDC. Har aldrig ligget på vent længere end max. ½-1 minut, de få gange jeg har ringet til dem.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...