Jump to content

Recommended Posts

Posted

Min beholdning af Magifoam /snowfoam fra Autobrite er stort set slut. Jeg skal derfor til at hjemkøbe mere. Jeg tror ikke der findes bedre prewash-foam, selvom jeg har set anmeldelser af flere andre, som påstås bedre. De har bare ikke nær så god 'hangtime' :laugh: Portoen for 1stk. 5 liter dunk er ca. 22£, mens det for 2-5 stk. er 24£, så der er noget at spare ved samkøb. Jeg vil derfor høre om der var nogle, der ville dele porto med mig :th2: Det behøver naturligvis ikke at være 5l Magifoam, men hvis det er meget store enheder, så kan det blive et problem. Jeg tænker at købe fra autobrite direct http://www.autobritedirect.co.uk/index.php/exterior-cleaning/prewash-dirt-bug-removers/magifoam.html Ps. forslag til steder med lavere priser/porto på magifoam modtages også gerne. EDIT : fandt lige at sendt til en DK adresse koster 1 dunk 17.50£, mens 2-5 koster godt 14£ :rolleye: Så jeg vil nok modtage det via en dk adresse.

Posted

Samkøb af MagiFoam

De har bare ikke nær så god 'hangtime' :laugh:
Tror du Ikke bare det er fordi du ikke har poleret din bil ordentligt? :P
Posted

Vi kan teste det. Vælg en dag, så får du lov til at polere min bil rigtigt pro, og bagefter skal jeg fortælle dig om foam'en glider hurtigere af :p

Posted
Jeg kan være interesseret i en 5 liters dunk også.
Ser ikke ud til der var andre end dig, som ville være med. Jeg skal lige have aftalen om den danske adresse på plads, så kan jeg bestille. Hvis du vil have noget specifikt, f.eks. Blue magiFoam, så smid mig en PB. Ellers regner jeg med en 5l standard Magifoam til dig, og delte forsendelsesomkostninger.:th2:
  • 3 weeks later...
Posted

Jeg kommer mellem 1 og 2 cm i lance flasken, og fylder derefter flasken op med vand, gerne varmt, hvis jeg har det ved hånden. Det dækker fint 1½-2 biler

Posted

Ellers er der også cleanyourcar.co.uk Fik prøvet mit Foam idag. Der blev sq hvidt!! Hængetiden var der heller ikke noget at udsætte på

Posted

MagiFoam Skumbooster Skum Lanse Autoshampoo uden voks - Poorboys Fælgrens Microfiber håndklæder Insektfjerner - BugSquash ....og nogle andre praktiske småting. @ Tapatalk

Posted

Jeg er vild med MagiFoam, helt klart det bedste af alle de produkter jeg har prøvet :-) Har selv lige måtte smide en ordre afsted på et par tusinde, da jeg var løbet en smule tør for lidt af hvert - og så skader det aldrig med nye microfiber klude :-) Nu kunne jeg bare godt bruge lidt varmere vejr, så det ikke er så forbandet koldt, at stå ude og håndvaske kareten.