Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Kunne pludselig ikke afspille DR Ramasjang tv programmer fra vores IPad idag. I går var der adgang, men idag fik jeg besked om at der var restriktioner for afspilning udenfor DK. Er der nogen, der kender en App eller måde at omgå det på, således at jeg kommer med en dansk IP fra Ipad'en? Tænker en VPN app?

Besvaret

Der findes div vpn betalings løsninger men de har alle data begrænsninger så de ikke egner sig til streaming. Har desværre ingen løsning på problemet.

Besvaret
Der findes div vpn betalings løsninger men de har alle data begrænsninger så de ikke egner sig til streaming. Har desværre ingen løsning på problemet.
Jeg streamer nok ikke i HD, men har ingen problemer med min løsning. www.overplay.net Ser også BBC etc. som kræver lokal IP. Min båndbredde er ikke alverden (8mbps), så jeg kan næppe udfordre løsningen, men en af mine venner bruger samme VPN til Netflix US, selvom han sidder i scotland. Eller rettere, jeg mener han bruger smart DNS-delen, så han slipper for VPN-begrænsninger. :thumbup:
Besvaret

Spøjst nok kan jeg streame igen idag. Satser på det var en smutter igår. Måske har de noget intelligens, der gør at man begrænses, hvis der samlet set er pres på deres linjer.

Besvaret

Jeg bruger unblockUS til amerikansk Netflix og det fungerer fint. Så vil også mene at du kan nøjes med en DNS-service. Betaler USD 5 og kan se at overplay tager det samme. Men det må da være muligt at finde en billigere løsning. Så meget kan det trods alt heller ikke koste at drive sådan et par servere.

• 1 month later...
Besvaret

Hvad Netflix angår kan du vælge sprog i indstillingerne for din profil - det slår så vidt jeg husker også igennem i børneprogrammerne - også selv om man har et svensk abonnement. Ellers anvender vi OverPlay her, det fungerer fint for NetFlix hvis man f.eks. er et sted hvor NetFlix slet ikke udbydes.

• 2 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...