Jump to content

Recommended Posts

Posted

Så nu skal vi have dummebøder - 2 kmt over i gns = 1500 dkr, tak

Og folk vil ligge og køre tosset på vej ind i tunnellen -bare fordi nogle idioter har lagt en komplet irrelevant video på nettet. Så skal alle andre betale merskat.

Posted
20 timer siden, larsk skrev:

Så skal alle andre betale merskat.

Alle andre - som heller ikke kan styre sig.

Det er en "merskat" man ikke behøver at betale få.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...