Gio Posted October 7, 2019 Report Posted October 7, 2019 Tja...https://nyheder.tv2.dk/politik/2019-10-07-permanent-fartkontrol-paa-vej-paa-storebaelt-og-under-oeresund
larsk Posted October 8, 2019 Report Posted October 8, 2019 Så nu skal vi have dummebøder - 2 kmt over i gns = 1500 dkr, tak Og folk vil ligge og køre tosset på vej ind i tunnellen -bare fordi nogle idioter har lagt en komplet irrelevant video på nettet. Så skal alle andre betale merskat.
Paul Posted October 9, 2019 Report Posted October 9, 2019 20 timer siden, larsk skrev: Så skal alle andre betale merskat. Alle andre - som heller ikke kan styre sig. Det er en "merskat" man ikke behøver at betale få.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now