Jump to content
Chris

Billigt brænde?

Recommended Posts

Jeg stiller mig op i køen af tilfredse kunder hos Leif. Tørt brænde' date=' leveret lige til garageporten, til en rimelig pris.[/quote'] Hvor meget er der der ? og må jeg spørge hvad du gav inkl. transport. Må hellere få købt noget også

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Hvor køber man brænde billigst, hvis man selv har stor trailer, motorsav og brændekløver? Det jeg mener er; vil bare købe brænde i længder og selv skære op og kløve og jeg henter selv. Det skal være til næste sæson og kommer til at ligge fra nu og til november.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Hvor køber man brænde billigst, hvis man selv har stor trailer, motorsav og brændekløver? Det jeg mener er; vil bare købe brænde i længder og selv skære op og kløve og jeg henter selv. Det skal være til næste sæson og kommer til at ligge fra nu og til november.
Tja, Blocket, men hvorfor købe noget, der er oparbejdet og kørt ud? Løse vindfælder kan fås fra nul kroner. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
6 m3 bokved klar til at blive kylet i brændeovnen nu' date=' leveret pris 2.870 SEK.[/quote'] Efter at have indkasseret den første gang varme fra brændet ;-) kan jeg oplyse at min garage nu er den lykkelige indehaver af 4,56 m3 stablet brænde. Så efter jensensveds egen omregning, har jeg i hvert fald fået 6 'løse' rummeter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ude mellem Arrie og V Ingelstad (vej 101) er der en der handler med brænde i store mængder - findes på venstre side af vejen fra Malmö. Har både i sække og i kbm-mål. Købte en trailerfuld (7 kbm.) for ca. 1300 SEK i efteråret
Sad lige og kiggede på links der, og ham den billige "vedbilligt" har da vist i mellemtiden brudt trenden med aftalte priser, for han sælger da nu til nærmest dobbelt pris af de andre :eek: Er der i øvrigt nogle som kan svare på om prisen på brænde er nogenlunde konstant året rundt, eller om det er bedre at købe brænde i efteråret end f.eks foråret? Jeg mener, hvis prisen er gunstig om efteråret, så kan jeg sagtens arrangere det så det skal tørre et års tid, frem for noget der er købt i foråret til brug den kommende vinter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det må sgu næsten være hans egen, da han også promoverede de samme to for et halvt års tid siden....hvis man da kigger på post #83. ***spam***

Er det nogen du har erfaring med at bruge? Eller er det din egen forretning?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er 100% sikker på at det er ejeren. Hvis du kikker på hjemmesiden ser du at addressen er: Nettobraende.dk ( Dongsted Aps ) Hjortegyden 8 5560 Aarup CVR 29224188 Tlf. 26 12 19 93 På krak bor følgende på samme addresse: http://www.krak.dk/query?what=ps&search_word=&geo_area=Hjortegyden+8%2C+aarup Marlene Dongsted Jakobsen Michael Dongsted Jakobsen (4 gange med forskellige telefonnumre, hvoraf et af dem er firmaets nummer). Posteren hedder "Micki Jakobsen"..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Al'så...der bliver spurgt efter billigt brænde - og han kan levere i Sverige. Det er vel hele humlen!
Ja. Jeg syntes ikke der er noget galt i at han svare seriøst på tråden, og som du selv skriver svarer han på hvad der er blevet spurgt om. Det var bare ment som en bekræftelse af at det var ejeren der skrev.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var ude og hente 2 stk. bure med Ved hos Jensen. Havde traileren med og fik læsset de to bure op på traileren. Han er dog løbet tør for for tørt brænde:-) Men til jul, er brændet klar til at blive brugt. Næste år køber jeg til påske, så det kan ligge og tørre hele sommeren og er klar til vinter sæsonen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg var ude og hente 2 stk. bure med Ved hos Jensen. Havde traileren med og fik læsset de to bure op på traileren. Han er dog løbet tør for for tørt brænde:-) Men til jul, er brændet klar til at blive brugt. Næste år køber jeg til påske, så det kan ligge og tørre hele sommeren og er klar til vinter sæsonen.
Ja - han ligger ikke på den lade side, den kære Jensen. Jeg tror jeg klarer mig også i denne sæson, efter at have fået et ordentligt læs til sidste vinter. Næste gang bestiller jeg så i løbet af foråret/tidlig sommer, så det kan ligge og tørre klar til vinteren 2011/12.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det på'en igen... :) 3.250 sek (det er nu steget lidt på et par år!) leveret af Jensen for en trailerfuld blandet ved bakket helt hen til brændskuret i aller fineste stil... Så skal det bare stables.. :p [ATTACH]4118[/ATTACH]

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Så er det på'en igen... :) 3.250 sek (det er nu steget lidt på et par år!) leveret af Jensen for en trailerfuld blandet ved bakket helt hen til brændskuret i aller fineste stil... Så skal det bare stables.. :p [ATTACH]4118[/ATTACH]
Hvorfor "blandved"? (som der åbenbart heller ikke er opgivet priser på på http://www.jensensved.se/?pid=26) Jeg købte 6 rummeter elm for to år siden, og satser på at købe ask denne gang - medmindre du kan kaste lidt lys over dit valg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...