Jump to content
Chris

Billigt brænde?

Recommended Posts

Ah.. Jeg havde ikk lige set det.. heheh.. Mmm.. Fordi det var - tja - det var egentlig bare fordi det var det jeg fik sidst.. :) Så ikke nogen bestemt årsag... Udover at jeg heller ikke var forbi hans webside - jeg ringede bare og bestilte... Hm-tja.. Det er nu ellers fint træ jeg har fået :) Det var 500 i levering så vidt jeg husker - så cirka 460 kr/kbm koster det nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ah.. Jeg havde ikk lige set det.. heheh.. Mmm.. Fordi det var - tja - det var egentlig bare fordi det var det jeg fik sidst.. :) Så ikke nogen bestemt årsag... Udover at jeg heller ikke var forbi hans webside - jeg ringede bare og bestilte... Hm-tja.. Det er nu ellers fint træ jeg har fået :) Det var 500 i levering så vidt jeg husker - så cirka 460 kr/kbm koster det nok.
Takker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Gammel tråd - men læste andetsteds at Jensens Ved er under konkurs-behandling. Nogle der kan be- eller afkræfte dette?
Svarer lige mig selv :o Jeps - Hr. Jensen er brændt(!) ud: ANMÄRKNING Konkurs inledd 2013-05-30 Likvidation beslutad 2013-05-07 Status: Registrerad hos Bolagsverket Registreringsdatum: 2007-09-25 F-Skatt status: Avregistrerad för F-skatt Anledning till avregistrering: Konkurs Startdatum för F-Skatt: 2008-06-26 Slutdatum för F-Skatt: 2013-05-31 Momsgrupp: Redovisar moms <= 40 miljoner Momsstatus: Avregistrerad i Momsregistret Startdatum för moms: 2008-06-26 Slutdatum för moms: 2013-06-01 http://www.allabolag.se/5567388375/Jensens_Vedproduktion_AB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis du finder en ny god leverandør' date=' så sig endelig til...[/quote']Jeg gik over til briketter sidste vinter. Nemmere at håndtere, og brænder bedre/renere. Køber 20-30 pakker ad gangen (Silvan, Bauhaus o.l.) når de er på tilbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej! Sidste år og i år har vi bestilt hos Lunda Ved, det har næsten været til "Jensen" priser, og det har været meget mere tørt ved modtagelsen. Tror Jensen mistede pusten i sommeren sidste år p g a en arbejds relateret skade i et håndled - og han vlagte så ikke at svare i telefon 3-4 måneder, så er der vel mange kunder som er forsvundet.... TNI

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

I en Facebook-gruppe siger en kunde hos Jensen, at hun bestilte så sent som i August i år (to måneder efter konkursen) - og Jensen tog gladeligt imod bestilling og penge. Hun har hverken set brænde eller penge retur. Hmm..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fandt en ny lokal leverandør. Fredrik fra Småland, som bor i Skurup kommune og kørte gratis ud inden for kommunegrænsen. Resten må man selv forhandle sig til :) Han sælger kun meget fint og tørt birkebrænde fra småland. Sælges i sække, palle med sæk, eller stablet 1 kubik på palle. Hassle Bösarp VED +46 0762331036 (helst aften og weekend)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
I en Facebook-gruppe siger en kunde hos Jensen, at hun bestilte så sent som i August i år (to måneder efter konkursen) - og Jensen tog gladeligt imod bestilling og penge. Hun har hverken set brænde eller penge retur. Hmm..
Hmmm.. Skidt hvis det passer :-/ Jeg har altid betalt ham kontant ved modtagelsen - betaling af den slags før levering kan i min verden ikke rigtig komme på tale...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg gik over til briketter sidste vinter. Nemmere at håndtere, og brænder bedre/renere. Køber 20-30 pakker ad gangen (Silvan, Bauhaus o.l.) når de er på tilbud.
Det er nok rigtigt... Men vi fyrer mere eller mindre udelukkende for hyggens skyld i brændeovnen her - og så syntes jeg nu bare det er mere hyggeligt med rigtige brændeknuder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...