-
Antal indlæg
712 -
Medlem siden
-
Senest besøgt
Indholdstype
Profiler
Forummer
Galleri
Kalender
Alt der er opslået af thomas_lund
-
Har lige pisset lidt rundt på nettet, og det er endnu værre end forventet http://www.applesource.com.au/iphone/soa/iPhone-3G-What-we-didn-t-get/0,2000070787,339289690,00.htm Syntes ikke engang, at Bluetooth stakken understøtter fil transport mellem din bærbare og iPhonen - for slet ikke at tale om modem funktionalitet. Hvad fanden?!?!?! Er det rigtigt? Kan nogen der har telefonen ikke lige informere os om det?
-
Windows, og det var Telia i Sverige. Min kammerat mailede til dem, og de svarede "nej - det kunne ikke lade sig gøre". Om det så var trådløst eller via USB kabel - dunno. Nu er jeg selv på OSX, så jeg håber. Ville være surt, hvis man ikke kunne.
-
Takker igen for alle de fine svar! Corvetten har lige problemet med bagsæderne til børnene ;-) Ellers holder jeg nok fast i S4/V8 - og netop den faceliftede model fra 06 og op. At de bruger kæde gør det bare endnu bedre. Kommer til at koste i benzinøkonomi, men jeg er allerede vant til 8 km/l i 911'eren ved blandet kørsel. Forventer ca. det samme, og det skræmmer mig ikke. Lyd er en vigtig del af min biloplevelse.
-
Ahhhhh!!! Et par af mine venner har prøvet at bruge iPhone 3g som modem uden held. Så dont count on it. Nogen af de nybagte iPhone 3g folk som kan give førstehåndsinfo om det?
-
Men det er kanon at vide at det teknisk kan lade sig gøre med 3 simkort. Så kan jagetn gå ind på en 16 MB sort :-)
-
Takker begge - diesel havde ikke lige strefjet mine tanker. Får lige læst lidt op på den inden jeg trykker helt på knappen. Et problem straight up er, at jeg nødigt vil undvære den fede V8 lyd. Det er jeg villig til at betale prisen for i benzinforbrug vs diesel udgaven. Ellers syntes prisen at være ca. samme for en fuldt rustet model i Tyskland som en S4.
-
Har nu kørt og pendlet i en 911 Carrera 4 i 3 år, og som Mogens siger, så er det fandme "farligt". Jeg skal klart have en 911 igen ASAP. I min jagt efter bagsæde (mine børn er nu 8 og skal til at klemmes ind i 911'eren), så er det med meget blødende hjerte at jeg siger farvel til min. Sender dig en PM skulle du være interesseret. Så det kan kun!!!! anbefales. Drengedrøm, og fantastisk køretøj. /Thomas
-
Thx, men nej tak. Bryder mig simpelthen ikke om BMWs nye design. Det er ikke mig. Tanken havde ellers strejfet, var ude ved BMW - men nej tak. Siger mig ikke noget. Fik lige kort opdateret min post med mit syn på bilmodellerne. Luksusproblem, men anyways :-)
-
Så er jeg ved at være klar til bilskift, og syntes jeg har været rundt omkring på nettet for at læse en masse reviews. Men der kan være smuttere (næsten alle reviews var udelukkende positive, hvilket lugter lidt) - så derfor lige som 5 min i 12 check - en posting her om der er nogen som har tips/råd om køb af 2006/2007 model Audi S4 (cabriolet, men betyder nok mindre i denne sammenhæng). Nogen som har erfaring med V8 motoren, servicepriser, service generelt på S4, nogle ting man skal være opmærksom på med svagheder i bilen. Mange tak! Har kigget på en RS4 cab også, men syntes umiddelbart de er for dyre i indkøb og drift i forhold til mit behov og hvad man får ekstra. BMW er i min smag lortedesign i de nye udgaver, og Mercedes er en tand for morfar - stor motor i taxa indpakning. Så udvalget er ikke så stort mere hvis man vil have hestekræfter, bagsædeforhold til børn der er acceptable og en cab. Suk. Skifter fra min elskede 911 grundet bagsædeforhold til børnene. Ellers havde den klart stået på 911 cab. Den må så vente til de flyver hjemmefra. /Thomas
-
Kun 2.0 softwaren er knækket p.t - til 1. gen telefonen. Ikke til 3G versionen endnu. Indtil det er sket, så kan 3g versionen ikke låses op - og inden da får vi nok heller ikke svaret på, om 3 SIM kortet fungerer i den eller ej. Med det sagt, så skulle der være noget med at Telia for 500 kr låser din 3g telefon op. Så who know - sidder selv lige så spændt som alle andre.
-
Jeg kender ikke det præcise tekniske svar, men kender dog nok til at guide dig videre håber jeg. Alt efter hvad der sidder i den anden ende af kablet, så er det her et kendt problem for alle typer connectors. Hvis jeg husker ret, så er det problem med kabelkvalitet hvis du kører svideo i begge ender. Farver styres via nogle frekvensskift, og hvis kablet er billigt eller driveren på PC'en outputter en smule forkert - så er du på spanden og skal købe et bedre kabel - bare for at eventuelt sidde i samme problem igen. Super følsomt. På SCART siden er der noget med, at dit TV skal kunne understøtte et bestemt signaltype. Prøv et af de andre scart stik i dit TV, og leg lidt med indstillingerne (hvis du kan) på TV siden. Jeg har SCART, og mit mediacenter viser kun farver på det ene SCART stik i mit TV - ikke det andet, hvor det også er sort/hvid. På composite siden er der også et eller andet problem, men kan ikke huske det helt. Så der er nok ikke andet for, end at gøre som tusinder af andre - google away http://www.google.com/search?q=pc+to+tv+black+white+signal&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a
-
Tack Andreas! Får tittat på dem.
-
Tak tak - tror hun bliver rigtig glad for den. Endte op med at købe sælgerens diesel hakker faktisk! 170 hk i 2.0 TDI indpakning. Den rykkede glimrende helt fra bunden, og er stadig økonomisk. Så nu skal den lige gejles lidt op indeni - læderstue og eventuelt eftermonteret soltag. Det sidste er dog lidt med rystende hånd og tøven.
-
Og lige en opfølgning. Skrev til dem, og svaret kom prompte: "iPhone virker desværre ikke med teleselskabet 3, da de benytter en forældet standard på deres simkort. Simkortet fungere simpelthen ikke med iphonen. Sådan var det med 1 generation af iPhone. Men det er ikke sikkert at problemet også er der ved den nye iPhone 3G. Vi har endnu ikke haft mulighed for at teste det." Ikke andet for end at vente og høre de førte erfaringer fra andre - med mindre man vil være first mover!
-
Det var konen som fik skiftet hendes A3 der havde gået lidt for langt :-) Den sølvgrå står for tur snart dog - lurer på en S4 cab, men lad se. Indbytningsprisen kommer nok til at bestemme i sidste ende. Ellers tak for linkene!! Havde lige glemt vag forumet. Nok det perfekte sted at spørge.
-
Dem her: http://www.lajerimport.dk/ Pris annonceres fredag eftermiddag ifølge deres mail "Priser samt detaljer ang. SIM-lås osv, vil blive offentliggjort fredag den 11.juli.2008 senest kl. 15:00 i Lajer Imports web shop. Vi tager imod bestillinger fra natten til mandag den 14.juli.2008 kl. 00:01."
-
Vi har lige anskaffet en Seat Leon FR, men ville super gerne have beklædt stolene i læder eller alcantra. Kender nogen en god sadelmager som også er rimelig i pris til den slags? Og nogen ide om, hvilket prislag man ligger på ca. for ensfarvet beklædning af 2 stole + bagsæde? Takker! /Thomas
-
Uh oh Jeg har været signet op til en parallel importørs iPhone nyhedsmail, og lige for 10 min siden trillede det her ind: "Som det er lige nu vil telefonerne ikke være sim-åbnet. Derfor er vi nødsaget til at sælge dem låste, dog vil der til hver telefon vedlægge en udførlig vejledning til hvordan man sim-åbner sin iPhone 3G på under 5 minutter(uanset tekniske kunnen), så den kan bruges med alle SIM-kort (dog ikke med mobilselskabet "3")." Den sidste del får mig lige til at synke lidt - håber satme det ikke er som frygtet, at jeg ikke kan bruge iPhone på tværs af øresund uden at skulle til at betale uhyre summer for roaming igen.
-
Var nede i 3 butikken og fik fat i en nørd af en sælger. Han sagde, at hvis Telias simkort virkede i telefonen, så ville 3 kortet også virke - ud over at telefonen naturligvis var låst til Telias kort. Han var meget sikker i sin sag om at telefonen bare skulle låses op, og så var det det. Om det så passer i sidste ende, det skal en test vise. Men lige FYI her
-
Uha - tak for den, ja. Må hellere overlade det til andre at købe den i første bølge, og så høre om den kan. Kæmpe bet hvis kortet ikke kan bruges. Hvis nogen køber en, så rapporter gerne
-
Største spg bliver, hvor hårdt den er bundet til Telia. Om det er nemt bare at kaste sit 3 kort i den og så kører det - eller om den skal unlockes.
-
Hvilket ladetryk på en 996 biturbo, såfremt man skal lave 700hk....
thomas_lund replied to Buddha's topic in Bil, MC og Båd
Der er en masse af de store tuner firmaer som har "pakkeløsninger", hvor du kan se hvad de ændrer i deres tuning stages på 996 turboer. Det burde være et spg om at gå på deres hjemmesider, samt pisse lidt rundt på et site som http://forums.rennlist.com/rennforums/forumdisplay.php?f=61 Som Peter siger, så mener jeg at huske der skal en hel del arbejde til for at nå 700. Ikke umuligt, men der skal skiftes en del dele for at motoren (her omtalt inkl kobling og andet) ikke står af. -
Bliver sikkert med et tvunget abonnement hos Telia for en milliard. Bare den kan låses op og køre på 3 nettet, så er jeg glad :-)
-
Hahahaha - glimrende - og så sandt, så sandt
-
"Das Boot" helt klart - men ikke spillefilmen. Serien!! Jeg mindes stadig, da jeg så den i tysk TV. Heeeelt fantastisk intens - langt mere end spillefilmen (som dog rangerer oppe i top-3 af film anyways). Favoriten var, hvor de lå på bunden af Gibraltar og blev bombet sønder og sammen i flere timer. Wow. Jeg aner ikke, hvordan man får fingre i den gamle serie. Hvis nogen ved det, så sig lige til!!! ----- Tja - længe leve Wikipedia: "The uncut miniseries version, running 293 minutes (four hours, 53 minutes), was released to DVD on June 1, 2004, as Das Boot: The Original Uncut Version" ----- Og kan købes billigt bl.a. her: http://www.selectcheaper.com/search/buy-cheap-DAS_BOOT_MINI_SERIES_CDRP1455_DVD.htm?
