-
Antal indlæg
712 -
Medlem siden
-
Senest besøgt
Indholdstype
Profiler
Forummer
Galleri
Kalender
Alt der er opslået af thomas_lund
-
Husk at poste hvilket sprog det er skrevet i, og hvilket open source program det drejer sig om. Man kan ikke programmere _i_ Linux, men programmere sprog X på Linux. Helt på linie med Windåse. Hvis det er en super lille opgave, så kan jeg måske fikse det. Kommer helt an på hvad det er, sprog og program.
-
Hvis man går på producentens hjemmeside, så kan man se at der findes et add on til TV + mulighed for harddisk, så der kan køres PVR. Sååååååå - ikke helt så skidt. Og glimrende support for diverse codex, netværk og ikke mindst 1900x1024 Jeg kunne være fristet selv. Helt OK design frem for at have en hel PC stående under TV'et. Og man slipper for Windows MC. Kassen: http://www.tvix.co.kr/Eng/products/5100sh.aspx Tuner: http://www.tvix.co.kr/Eng/products/tunert530.aspx
-
Nogen der kender den her fætter? http://www.tvix.co.kr/Eng/products/5100sh.aspx Læste en review af den, og han var overud begejstert. Og til 3300 kr er det da næsten et fund vs. en dyrere Windows baseret maskine http://www.tweakup.dk/article/949/dk/
-
Du skal nok få en del svar :-) Har selv en 911, og syntes at Boxsteren er helt fin! Fantastisk køremaskine. Skulle jeg ikke bruge bagsædet, så var det nok også en Boxster som stod i garagen. Du skal sørge for at få en S model er vist den generelle holdning. Ellers køb en ældre 911. De er ved at være i meget glimrende prisleje, og et stort markede at vælge imellem. Og ja- hvis der er noget Porsche kan, så er det bygge biler der holder til at blive kørt. Modsat andre lidt mere eksotiske mærker. Pendler selv ca 30k km/året i min :-) God fornøjelse, og kom ud og prøv dem!
-
Hjælp, SKAT er gået i sort (Dansk firma i Sverige)
thomas_lund replied to renemaria's topic in Virksomhedsejere
Dobbeltbeskatningsaftalen: http://www.nordisketax.net/main.asp?url=/ntt.asp&c=dan&l=dan&s=1&w=3&m=00 Artikel 5 - Driftssted God læsning - den siger meget klart hvornår og hvornår ikke et firma anses for at have driftssted i en kontraherende stat (Danmark i dette tilfælde). Nu ved jeg så ikke, om der er forskel på reelle selskaber (ApS og A/S) frem for I/S, og i siger ej heller om jeres firma er det ene eller andet. Har dog selv et ApS i DK, med adresse hos min revisor og jeg udøver 100% mit arbejde i DK. Absolut ingen problemer med Skat (krydser fingre). -
http://www.fastsilicon.com/latest-news/microsoft-admits-all-xbox360s-are-defective.html?Itemid=60 Mon det bliver dyrt for MS at få fikset? Daaaamn
-
Alt efter mængden af $$$ de vil have, så er jeg også interesseret i at deltage.
-
Og hvilken bil gælder det?
-
Et alternativ kan være, at du registrerer en c/o adresse hos din revisor (hvis du har en fast).
-
Har selv købt bil igennem Andreas, og har kun positive ting om handlen + professionalitet. Selvom han er lidt dyrere end de andre, så ville jeg ikke tøve med at gå derned igen. Og så er det en fryd at tage derned og glo på fede biler/sparke dæk ;-) Har ikke handlet med nogen af de andre, så kan ikke udtale mig om dem.
-
Vi savner nu mest "et mørkt brød bagt uden sirup". Wienerbasserne er lige meget, men brødet.......
-
Præcis - satme irriterende ;-) Taaaakker - det var en god lille gave at få :-)
-
Godisfabrikken!!!!! Vi besøger den hver anden fredag med børnene. Den ligger lige ved siden af dette vandrerhjem: http://www.tqmserver.com/templates.01/ctpl_normal1.asp?page=88C69E92-B4CF-4226-840B-0944BE063F9A〈=SE Adresse nederst + kort. Det er super billigt, og masser at vælge imellem - lakrids, sukkerfri, chokolade, vingummi - alt. ---- Edit: Damn - for langsom kan jeg se
-
Politi på Peberholm lige efter tunellen (Fredag 11. maj)
thomas_lund replied to bananas's topic in Øresundsbroen og færgerne
Ingen fartkontrol kl 17 -
Så lige for at skære det ud i pap til mig. Så vil det være en del billigere for "os" op til de 306k SEK. Ren dansk beskatning er vel 28% op til ~40k kr (~80k hvis man er gift og udnytter dette), og derefter er beskatningen 43% ubegrænset. Korrekt? Fik du nogensinde et svar på, om man så kunne bruge sit svenske fradrag til udbyttebeskatningen på den svenske side?
-
Hvor flyver i, og hvornår? Kunne da være skægt at mødes engang og flyve.
-
Og så koster de som sagt intet. 21 euro her http://www.epp-modelle.de/ + fragt, noget tape og et par servoer. De er glimrende til at flyve med, og tæt på umulige at ødelægge. Min har været i bakken mindst 30 gange uden at du kan se en kradser
-
Vi har typisk base på knolden lige ved Arrie. Hvis man tager ned af 101'eren fra Jägersro forbi Oxie/Käglinge, så er der en tankstation 2-3 km fra Käglinge. Her ligger Arrie, og der er en stor bakke lige ved siden af 101'eren. Perfekt til flyvning fra nord, nordøst, øst, syd, og vest. Andre retninger er elendige grundet skygge fra huse/gårde/træer. Specielt nordsiden er god med en næsten lodret 33 meter skrænt. Flyver som sagt hver onsdag fra en 18-tiden og til batterierne er tomme eller solen er gået ned :-)
-
Et par teaser billeder her ;-) http://www.militarygarage.com/gallery/main.php?g2_itemId=749
-
Det behøver slet ikke være dyrt! Vores EPP foam vinger købte vi i Tyskland til 21 euro + forsendelse. En god radio koster dog en smule, og så skal der lidt radio grej/servo. De er helt umulige at smadre, og nemme at reparere. Hvis du har lyst, så kan du komme op på vores lokale bakke en dag og prøve den!!! For under 2000 er du oppe at køre fuldt ud med en skrænt sejler! Det dyre kommer dog bagefter. Så skal man lige have en model til når det ikke blæser, lige en model med motor, lige en glasfiber/kulfiber satan til at gi den gas...... Jeg drømte også om helikopter til at starte med....... men efter at have øvet mange gange i G3 simulatoren, så tør jeg slet slet ikke tænke tanken. Der er smadret for mange 10 tusinde kroner virtuelle rotorblade allerede.
-
Endnu en Gallardo her :-D
-
Sidste sommer kom jeg igang (endelig) med en ny hobby takket været en lokal svensk snedker her i byen. Vi bygger/flyver nu hver onsdag aften, og når vi kan slippe afsted med det i weekenden. Super hyggeligt. Vi flyver foam vinger, elektriske sailplanes, elektriske warplanes når der ingen vind er og er godt igang med 1.5 meters rene sailplanes (Ocelot og snart en 1.5 m Blade) Undrede om der var andre som også dyrkede denne hobby herinde! Jo flere, jo sjovere.
-
Nogle gange, så tager jeg bare et venstresving somewhere - og så kører man derudaf med en på opleveren. Fantastiske veje overalt - kunne være man skulle organisere de her ud i det blå ture lidt. Bare afsætte 2 timer hver 1. mandag i måneden og køre derudaf. Kunne sgu være hyggeligt
