I øjeblikket kører jeg ca hver dag fra Arrie (syd for Lockarp) og til Herlev hospital.
Det foregår dog lidt ujævnt mht tider. Typisk kører jeg over broen ved 8.30-tiden og hjem igen ved 17-tiden
Jeg er konsulent, så mine timer er ikke faste.
Hvis det passer dig - evt bare nogle af dagene, så sig til :-)