Jump to content

thomas_lund

Members
  • Antal indlæg

    712
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af thomas_lund

  1. Jeg tror ikke de øverste 3 afstemninger fungerer. På de 2 nederste får jeg et afstemningsresultat, men ikke på de 3 øverste. (Bruger firefox hvis det gør nogen forskel)
  2. Ligger også en i Vellinge - skulle man forvilde sig ned på sletten
  3. Steven Snedker - ved ikke hvad han laver nu, men for 10+ år siden var han journalist på Alt om Data.
  4. Koen skal malkes åbenbart - flere pendlere generelt end planlagt......hmmmm...... lad os hæve prisen og få noget $. Check. - mindre administration til os og smid det over på pendleren og arbejdsgiver - mere $ til os. Check.
  5. Men hvad valg har vi...... Det kalder på en underskriftsindsamling!!!!!
  6. Ja, det er ufatteligt med de nye brobizz baner. Og pisse farligt. Der er jævnligt folk som pludselig (og uden at se sig for) skifter 2-3 baner de sidste par meter og/eller bakker ud af de tilsandede baner. Se at få gjort noget!!!!!!
  7. Lyder som om jeg er gået glip af noget!! Hvor tilmelder man sig en SMS varslingstjeneste?
  8. I øjeblikket kører jeg ca hver dag fra Arrie (syd for Lockarp) og til Herlev hospital. Det foregår dog lidt ujævnt mht tider. Typisk kører jeg over broen ved 8.30-tiden og hjem igen ved 17-tiden Jeg er konsulent, så mine timer er ikke faste. Hvis det passer dig - evt bare nogle af dagene, så sig til :-)
  9. Hmmm - jeg mener, at det har været oppe før. Og der var det vist konklusionen, at man blev beskattet i Sverige alligevel selvom man er flyttet til DK. Prøv at søg - jeg har intet konkret at bakke min dårlige hukommelse op med. Men jeg er sikker på at eksperterne svarer lige om lidt.
  10. Manden må være forrykt - både som han kører og så uden hjelm
  11. "renoverede selv bygningen for egene midler" Ehhhh - har du været derinde? Jeg har været til koncert, og de må have haft ca 2.50 kr alt i alt i lommepenge til en brugt hammer, så de kunne slå huller i ting. Jeg istemmer et stort "riv lortet ned"
  12. thomas_lund

    Maine Coon!

    Har to af dem og er absolut super race. Kan kun anbefales :-D
  13. thomas_lund

    Disturbed

    @Gio - jaja. Det er lidt som sex med kondom Så ikke de første - Nevermore var helt vildt gode teknisk, men jeg syntes ærlig talt det var noget larm, og man kunne knapt høre forsangeren synge. Men de var skide gode til at slynge deres hår rundt i takt!! :-D
  14. thomas_lund

    Disturbed

    Ørerne piver endnu :-D Super fed koncert! De var mega oplagte. Opvarmningen var ikke lige mig, men det var da ok.
  15. Phew!!!! Jeg gik og troede jeg var den eneste som syntes Q7'en var tudegrim på hele den bagerste del - TAK!!!!
  16. Der er også en del escrow services som man benytter som midlertidig konto, og hvor man så signer af når man har modtaget varen. Kender ikke detaljerne i hvordan de virker, og har aldrig selv brugt dem. Ved bare de findes
  17. De 911'er du evt. kunne få fingre i til 300k SEK ville jeg ikke røre med en ildtang! Koster en del mere at få en ordentlig model som er passet og plejet. Og Boxster er ikke en tøsebil - pisse skæg bil er det. Prøv den før den dømmes ;-) Audi A4 3.0 cab er rigtig lækker, men næppe en drøm af en sportsbil i forhold til de andre biler du har på listen! Så hvis det er et krav, så glem den.
  18. Der var en svensk æggeskal her til morges ved 8.45 som kørte hele vejen fra betalingsanlægget og ned til "nedkørslen" ca halvvejs. Gav en lille prop som fulgte med ham :-D
  19. Og glem ikke at til en del af dem med stof tag kan du tilkøbe en hardtop - skulle det gå hen og blive lidt for koldt
  20. 2000 Porsche 911 C4 Coupe -> 2004-2005 Porsche 911 C4S Cab
  21. Salus har det endda i deres hjemmeside FAQ - ingen forskel på import og svensksåld
  22. Og til os som ikke kan se TV2? Har i et quick resume?
  23. Skulle du høre noget udenfor dette forum, så sig til. Samme problem her med revisor
  24. Du må have op til 25% indtægt på den svenske side inden fælden klapper mht beskatning - hvis jeg husker korrekt
  25. OK - for dem som vil se hvad der kan ske når man kører 250 i en Lambo på lorteveje med bump....... Inkl. billeder af brændte kroppe, så lad være med at åbne hvis du ikke kan tåle den slags. Den ene passager skulle efter sigende have været modellen Renata Vaculcikova som inden uheldet så ca. sådan ud: bagefter: http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?t=37656&start=0 Bare lige som sanity reminder til fartgale bilister
×
×
  • Tilføj...