Det kan du have ret i, men en af grundene til, at vi endnu ikke har fået nogen huslejestigning i år er faktisk netop, at Jakri ikke har sørget for at fjerne den slags biler og andet skrammel og ragelse i området, ligesom vedligeholdelse er som en by i Rusland ... Det er faktisk et krav fra Hyresgästföreningen at Jakri sørger for at tage hånd om den slags for at gå med til nogen som helst huslejestigning. Så jeg synes stadig, du skal kontakte Jakri, og så er det Jakri som i givet fald må kontakte kommunen, hvis de ikke selv kan fjerne bilen.