Guest jesper Besvaret November 28, 2003 Rapporter Besvaret November 28, 2003 *hmm*...for den rette er der vist penge at tjene her! ;o) Hvem har en stor bil? Bare køb ind...det skal nok blive afsat. Så holder vi "købmandsaften" et sted.
Guest peter Besvaret November 28, 2003 Rapporter Besvaret November 28, 2003 Hej Kaspar! Hvor i havnen mere præcist findes disse fabelagtig billige colaer? Mange hilsener Peter Hansen (Årsforbrug ca. 5678 liter Cola)
dan Besvaret December 1, 2003 Rapporter Besvaret December 1, 2003 Jeps - jeg kunne også godt brug en adresse at plotte ind i GPS'en. Bor ikke i Malmø.
Guest christian Besvaret December 1, 2003 Rapporter Besvaret December 1, 2003 Når jeg køber stort ind hos "burkbaronen" i Trelleborg, så giver jeg 62 sek pr. ramme. Prisen der står er 65 sek, men det er lykkedes mig at komme "helt" ned på 62
vincent Besvaret December 1, 2003 Rapporter Besvaret December 1, 2003 Kunne man evt. arrangere en indkøbs-rute på et tidspunkt? ... selv tager jeg allerede øl fra Netto med til svenske venner - 1 ks. Ren pils for 75 DKK + pant Er frisk på at køre til Trelleborg og hente et par rammer hvis der er nogen der vil med - tror jeg kan have 15 - 20 rammer i volvoen
Guest jesper Besvaret December 1, 2003 Rapporter Besvaret December 1, 2003 Nogen grund til at køre til Trelleborg og betale 2kr. mere for 8 liter cola? Jeg mener...den lokale kina-mand sælger 2 liters plasticcolaer for 16 kr. stykket. Eneste fordel jeg kan se, er at det er nemmere at tage en dåse med i bilen, end en 2 liters børge. Men ellers kan jeg ikke se fordelen. Vi skal vist en del længere ned i pris før det kan betale sig.
Guest toft Besvaret December 1, 2003 Rapporter Besvaret December 1, 2003 Vince: Jeg kunne nok godt overtales til at hjælpe med at fylde et par rammer i din Volvo. Gio: Jeg drikker så lidt sodavand, at en 2 liters holder mindst en uges tid. Du ved selv hvor hurtigt en åbnet flaske bliver lad efter kun et par dage. Så nogen af os synes måske det er bedst med dåser, selv om det er lidt dyrer en flasker Det er da en fordel for mig i hvert fald ;-)
Guest thomas Besvaret December 1, 2003 Rapporter Besvaret December 1, 2003 Lad mig lige gøre opmærksom på at der findes et sted i malmø hvor en ramme cola koster omkring 50 dkr. jeg ved ikke lige hvor det er, men kan lige finde ud af det, inden så længe...
Guest palle Besvaret December 1, 2003 Rapporter Besvaret December 1, 2003 Ok, i kjære små-sparere.... 2 kr billigere sodavand ??? Altså 70 km til trelleborg og retur ? Volvo'en = 7 liter benzin a 9.00 Sek. 7x9 = 63 kr..... you got my point ??? I skal ha' 31 kasser sodavand med hjem før det løber rundt ... Er I bindegale ??? hehehehe :-)
vincent Besvaret December 1, 2003 Rapporter Besvaret December 1, 2003 Palle: Du skal altså ikke kalde mig små-sparer ... er du med?!?! hehe ... jeg er sq stor-forbruger Toft, lyder fint - lad os snakke om det på onsdag, jeg har heller ikke set Trelleborg før
Guest lene Besvaret December 1, 2003 Rapporter Besvaret December 1, 2003 Palle, du må frem med lommeregneren igen. Der er kun 40 km mellem Malmø og Trelleborg, og så tager det ikke mere end en split-sekund :-) Christian, nu er jeg nysgerrig. Hvor ligger "burkbaronen" i Trelleborg ? mvh Lene
Guest toft Besvaret December 1, 2003 Rapporter Besvaret December 1, 2003 Palle: HAHAHA Små-sparer?! Måske, hvis du synes, men det var da ik mig der troppede op i lørdags til Tattoo Convention uden penge til P-billetten eller entre-billetten
Guest christian Besvaret December 1, 2003 Rapporter Besvaret December 1, 2003 Jeg mener det er Kapellgatan. Hvis ikke så er det vejen før eller efter. Slå det op på kraks. Ellers kommer der lige en forvirring her: Kommer man fra Malmö og kører til Trelleborg. Så fortsæt ad den store vej langs vandet/havnen. Efter MacD(på venstre side) skal man køre over et lyskryds. Første sidevej derefter på venstre hånd kan man ikke dreje nedad pga. ensretning. Næste sidevej skal man dreje. Kør over første vejkryds, og inde til højre 5 meter henne ligger "Burkbaronen". Lad være med at kigge efter et skilt der siger Burkbaronen, da det er en titel, vi selv har opdigtet. Puuuuha, den var indviklet. I det område i Trelleborg ligger iøvrigt flere af disse små "livs". Og den ene er sikkert lige så god som den anden. Burkmafiaen har sikkert sat prisen på 65 sek/kasse. Og til sidst! Kan man ikke finde Trelleborg, så bare kør mod lugten. Hernede har vi nemlig en rigtig god havduft
Guest palle Besvaret December 1, 2003 Rapporter Besvaret December 1, 2003 Lene.... nårh jah.... så er det jo 2x40, eller ??? ... så er det vel ikke meget mere end 80 kasser sodavand man skal ha' med hjem ;o) Toft... Jeps... det rykker sgu da også mere.... 100 kr i entre... ;o) Det er ca. samme værdi som forskellen på 50 kasser cola'er ;o) JEG skal bare ikke slæbe så meget hehehe .. . Lur mig, om der ikke er kontant afregning på lørdag ;o)
dan Besvaret December 3, 2003 Rapporter Besvaret December 3, 2003 Jeg vil altså bare gerne have adressen i Malmø hvor en ramme koster 50 kr. Thomas - hvornår kommer den ?
Guest thomas Besvaret December 3, 2003 Rapporter Besvaret December 3, 2003 Jeg ligger syg for tiden , så har ikke lige haft kontakt med ham gutten. men skal se ham i weekenden så på lørdag eller søndag
Guest jesper Besvaret December 10, 2003 Rapporter Besvaret December 10, 2003 "...og med tiden gik der en uge, og intet nyt kom frem" God bedring...*s*
dan Besvaret December 11, 2003 Rapporter Besvaret December 11, 2003 Ja øv, julefrokosten hvor de skulle have været med er overstået.. Men måske vi når det til juleaften hvor der også kommer gæster...... Kørte forbi en invandrer butik på amager hvor folk slæbte kasser ud... Den skal jeg lige ind og tjekke priser på en dag jeg får tid... Måske der er svinebilligt....
Guest carsten Besvaret December 13, 2003 Rapporter Besvaret December 13, 2003 Jeg har i øvrigt også fundet et andet sted end Landskrona. Det hedder Lucu-Food og er "lidt" tættere på da det er i Malmö. Adressen er Agneslundsvägen og Östra Farmvägen. Jeg kender ikke nummeret, men det ligger på hjørnet mellem de to veje. Priserne er 64:90 for en ramme (med plastik om så de ikke falder ud). De har en del forskellige typer Fanta også. Tager VISA-kort og har åbent om søndagen.
Guest thomas Besvaret January 14, 2004 Rapporter Besvaret January 14, 2004 OH oH Oh, jeg havde jo helt glemt det med de billige vander, adresse er industrigatan 15 helt inde i baggården" man skal nok ikke være mørkeræd) Jeg giver 45 dkr. for en kasse!
Guest kasper Besvaret January 14, 2004 Rapporter Besvaret January 14, 2004 Prisen er pt. 56,- SEK pr. kasse Coca Cola (tyske) Var derinde sidste lørdag ;) Husk at handle om prisen!! De har også billigt vaskpulver .. hehe
Admin Besvaret January 14, 2004 Rapporter Besvaret January 14, 2004 Nogen der ved hvor man køber billigt Godis ? evt i hele kasser.
Guest kasper Besvaret January 14, 2004 Rapporter Besvaret January 14, 2004 Samme sted,dog er det i hele kasser men meget billigt. De har næsten alt i Haribo og lidt fra pingvin. mener der er 20-30 poser i en kasse
Guest jesper Besvaret January 14, 2004 Rapporter Besvaret January 14, 2004 Hvem kører ned og fylder op? *s*
Guest kasper Besvaret September 29, 2004 Rapporter Besvaret September 29, 2004 Nogle der kender andre lagerudsalg, da det på industrgatan er lukket ?! Lidt kedeligt at priserne er steget kraftigt og det mange steder er blevet polske dåser.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu