Jump to content

Indkøbscentre

Recommended Posts

Guest thomas
Skrevet

Er der nogen centre svarende til Hundige, Ishøj center og city2 - med Bilka og Obs i Malmø? og i så fald, hvor ligger de? mvh Thomas

Guest thomas
Besvaret

Er der nogen centre svarende til Hundige, Ishøj center og city2 - med Bilka og Obs i Malmø? og i så fald, hvor ligger de? mvh Thomas

Besvaret

Hej Thomas! Der er flere butikscentre i Malmö og omegn. Det, som selv kalder sig det største, hedder MOBILIA og ligger på Trelleborgsvägen i det sydlige Malmö. Der er f.eks. 3 store radio/TV-kæder og en masse tøjbutikker. Der er kun en madbutik, det er ICA Malmborg, men den er udmærket. Der er både en McDonalds og Burger King. Det eneste, der ikke er i det center, som er i 2 afdelinger gennembrudt af en parkeringsplads, er et apotek. I Burlöv ligger et butikscenter, der bl.a. rummer det tidligere OBS!, som nu hedder COOP. Det er en meget stor butik på str. med OBS! i City 2 eller BILKA. Der er et indkøbscenter i Jägersro, men der har jeg ikke selv været inde endnu - det har været under udvidelse. Det er dem, jeg kender, men der er sikkert mange flere. Jo, forresten - 30 km. nord for Malmö ligger CENTER SYD, som bl. a. har en stor ICA MAXI, men jeg har ikke været der, kun kørt forbi på vej til Helsingborg.

Besvaret

Hej igen! Jeg glemte helt at nævne butikscentret TRIANGLEN, som ligger meget centralt i Malmö. Det er et rigtig udmærket center med gode parkeringsmuligheder og flere buslinier lige til døren.

• 2 months later...
Besvaret

For lige at tilføje, så er Rosengårdens indkøbscenter under restauration for ca. 20 mio ... der dukker sikkert også noget spændende op dér i løbet af et års tid eller 2, men de har da Mix-food (billig daglivarebutik) som jeg allerede har nævnt udkonkurrerede ICA happy.gif Rosengårdens indkøbscenter (RoCent) ligger på Amiralsgatan tæt vid C-RING / Rosengård trafikplats.

• 8 months later...
Besvaret

Hej Solsikke Oxie! Der er ingen, der har glemt Burlöv - Jeg har omtalt det den 21. juli 2002 sammen med flere andre. Bare lige til din orientering. Iøvrigt kan man gå ind i "Pendlerguiden"s skåneindex, der er flere indkøbsmuligheder nævnt.

• 4 months later...
Besvaret

Det kan godt være CityGross ligger skod osv, men de har nu kanon gode tilbud syntes jeg. I denne uge, f.eks. 10 x 2 liter Cola - for sølle SEK 99,-

Besvaret

Credde> Nej, jeg har ikke kunne finde en hjemmeside hvor tilbud er på. Meeen, den kommer med alle de andre reklamer om søndagen mener jeg :-)

Besvaret

Hejsa, City Gross i Rosengården har rigtig gode tilbud, og udvalget er ganske rigtigt enormt..MEN.. lige ved siden af City Gross ligger Mix Food, der er super, super billig. Mix Food har et mindre udvalg, men grøntafdelingen fx er kæmpestor og sindssygt billig. happy.gif

• 3 months later...
Besvaret

Der er vel ikke nogen der skulle ligge inde med den eksakte adresse på Citygros? De findes ikke på nettet og jeg får ikke reklamer fra dem, så det er lidt svært.... Mvh

Besvaret

Hi *******!!!! Har du ikke noget navn? Gider ikke svare nogen der ikke vil ligge navn til!

Besvaret

*****: City Gross ligger på Amiralsgatan i umiddelbar nærhed af ringvejen, McDonalds, Preem og Shell.

Besvaret

Vincent: tak. Thomas: af flere årsager kan jeg ikke afsløre mit navn. Beklager. Mvh

Guest kikkomania
Besvaret

Jep... som mit.... altså bare ikke mit... arh.. du ved ;-) Iøsvrigt minder City Gross utroligt meget om "lyngby storcenter", har endda også en del af de samme butikker

Besvaret

ØØØHHHHH, kikko, hvad pokker snakker du om, det har da overhovedet intet til fælles!

• 5 years later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...