Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen der har en ide om hvad der foregik fra dk til swea omkring kl 1600. Der holdt 2 æggeskaller og lavede sluse lige foran nedkørslen til peberholm. Der holdt en stor politilastbil og diverse andre politi køretøjer dernede. Mvh Brian www.fotob.dk

Guest RThieme
Besvaret

Operation Baltic transit Ud af : http://sydsvenskan.se/ Spaning efter stulna bilar på Öresundsbron Av Bodil Brandoné Senast uppdaterad 10 maj 2005 18:58 Dansk polis letar efter stulna bilar i trafiken över Öresund på tisdagen. Mellan kl 12 och 20 jämförs varenda bil som inte är registrerad i Sverige eller Danmark mot internationella register. ÖRESUNDSFÖRBINDELSEN. ”Operation Baltic transit” kallar danskarna operationen som leds av avdelning S hos Köpenhamnspolisen. Man är ute efter bilar som stulits på kontinenten och sedan körs till baltstaterna för att säljas. Det är en stor och lukrativ verksamhet som har pågått länge. På torsdag blir det en ny kontroll mellan kl 17 och 01. Svenska polisen är inte inblandad i aktionen som sker helt på dansk mark. Enligt vad Sydsvenskan erfar har ingen hittills gripits vid tisdagens insats.

Besvaret

Lyder nu lidt mystisk for da jeg kørte forbi idag kl ca 16.10 var der vinket mange biler ned af rampen, og så mange kan da ikke være suspekte bilister, tror nu nærmere på fart kontrol, but i don´t know !!!!!!!!!!!!!!

Besvaret
Lyder nu lidt mystisk for da jeg kørte forbi idag kl ca 16.10 var der vinket mange biler ned af rampen' date=' og så mange kan da ikke være suspekte bilister, tror nu nærmere på fart kontrol, but i don´t know !!!!!!!!!!!!!![/quote'] Alle biler uden danske eller svenske nummerplader?, det kan vel godt blive til et par stykker.
Guest Trine
Besvaret
Lyder nu lidt mystisk for da jeg kørte forbi idag kl ca 16.10 var der vinket mange biler ned af rampen' date=' og så mange kan da ikke være suspekte bilister, tror nu nærmere på fart kontrol, but i don´t know !!!!!!!!!!!!!![/quote'] Vi er sluppet gennem "check point" 2 dage i træk, så enten ser vi yderst "pæne" ud eller også ligner vores bil ikke en der er værd at stjæle;) Men for en sikkerhedsskyld så tror jeg sgu vi holder ekstra øjne med farten i tunnellen.. der er ikke mange der kører 90 dernede
Guest Trine
Besvaret
:o kors, der fik jeg lavet en Ulmus.. :flov: Var også helt bange for der var noget galt med Audien;) Puha nu kan jeg sove godt i nat alligvel..:rolleye:
Besvaret

Nu skal jeg da ikke gøre mig klog på politirazziaer, men hvor mange kan man forvente at fange hvis man på forhånd annoncerer hvornår man vil lave razzia?

På torsdag blir det en ny kontroll mellan kl 17 och 01. Svenska polisen är inte inblandad i aktionen som sker helt på dansk mark.
Guest michaelbo
Besvaret

Ja da jeg kørte over holdt vi ti stk med tyske plader. Alt blev chekket, men de var meget flinke, har selv hentet en Mercedes 270 cdi i Tyskland i torsdags... dejlig bil ..årgang 2000, 60000 km 17000 euro. Alle kan være med :-)

Besvaret

Det var ihvertfald ikke fartkontrol. Skulle blære mig over for min kammerat, så jeg røg gennem tunnelen med 160 km/t... ... og jeg har stadig kortet :-)

Besvaret
Det var ihvertfald ikke fartkontrol. Skulle blære mig over for min kammerat, så jeg røg gennem tunnelen med 160 km/t... ... og jeg har stadig kortet :-)
Og kammeraten var forhåbentlig viiiiiildt imponeret over, at man med et moderne køretøj kan køre 160 kilometer i timen (til fare for andre...)
Besvaret

Mit indlæg var nu ment som en information om at der ikke var fartkontrol, selvom det så ret voldsomt ud... Men tak til moralens vogtere :-) Jeg kan forsikre jer at jeg næsten altid kører 93 km/t gennem tunnelen. Så er farten så tilpas lav at man kan læse ekstrabladet samtidigt. Mvh Anders

Besvaret

Tsk Tsk jeg tænkte faktisk på da jeg kørte Kbh - Malmø igår hold da kæft manner hvor mange kører med hovedet under armen, sjovt nok er det jo sikkert danske pendlere de fleste af dem !!!!! Og det syntes jeg sgu ikke der er noget at være stolt af. Soap kør du bare 160, læs avis, tale i telefon og ryg en smøg det skal nok gå godt ;-)

Besvaret
Tsk Tsk jeg tænkte faktisk på da jeg kørte Kbh - Malmø igår hold da kæft manner hvor mange kører med hovedet under armen, sjovt nok er det jo sikkert danske pendlere de fleste af dem !!!!! Og det syntes jeg sgu ikke der er noget at være stolt af. godt ;-)
Kører lastbil til dagligt så jeg kan sidde og kigge ned i bilerne hvad folk laver om morgenen på holbæk motorvejen i køen. Det er sq ikke småting man kan få lavet imens. Skal lige sige at vi ikke holder helt stille men kører måske omkring 40 km/t. Skræmmende at se engang imellem. Mvh Brian www.fotob.dk
Besvaret

Hehe.. Det med tunnelen... Har en vis bedre halvdel (aka fruen) der har fundet den optimale måde at undgå at blive generet for meget af det relativt skarpe lys dernede når man kører ned i den sent om aftenen når det er mørkt... Hvis man nu trykker speed'eren HELT i bund er man meget hurtigere væk fra lysten igen ;-) Måske ikke videre ansvarligt og voksent, tja-bum.. I går lugtede der så til gengæld af strissere alle vegne omkring lufthavnen mm plus at de jo har annonceret fælles-nordisk fartkampagne. Så nok hellere ligge en smule tættere på de 90 end 160+ for tiden! Har de egentlig fartkontrol fra helikopter heroppe? Jeg har flere gange på det seneste bemærket en mørk helikopter hængene over motorvejen efter Svågerstorp og der omkring......

Guest Supermule
Besvaret

Ja de har fartkontrol fra helikopter... Det er den eneste måde de kan følge med mig...

Hehe.. Det med tunnelen... Har en vis bedre halvdel (aka fruen) der har fundet den optimale måde at undgå at blive generet for meget af det relativt skarpe lys dernede når man kører ned i den sent om aftenen når det er mørkt... Hvis man nu trykker speed'eren HELT i bund er man meget hurtigere væk fra lysten igen ;-) Måske ikke videre ansvarligt og voksent, tja-bum.. I går lugtede der så til gengæld af strissere alle vegne omkring lufthavnen mm plus at de jo har annonceret fælles-nordisk fartkampagne. Så nok hellere ligge en smule tættere på de 90 end 160+ for tiden! Har de egentlig fartkontrol fra helikopter heroppe? Jeg har flere gange på det seneste bemærket en mørk helikopter hængene over motorvejen efter Svågerstorp og der omkring......
Guest Trine
Besvaret
Hvar er det nu liiige definitionen af en Ulmus er ?? :confused: Nu skal du være sød ikke...ellers..... :fight:
Kors undskyld :flov: jeg skal nok være sød..;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...