Nils Besvaret June 3, 2005 Rapporter Besvaret June 3, 2005 Min månedlige overførsel fra Nordea DK til Nordea S blev noteret til kurs 81,13. Nogen, der kan stikke den? Bortset fra bankansatte. ;) Ja det kan jeg, for du betaler ifølge moerke 20 øre mere end Nationalbanken, men jeg betaler kun 18 :D
Guest Trine Besvaret June 3, 2005 Rapporter Besvaret June 3, 2005 Ja det kan jeg' date=' for du betaler ifølge moerke 20 øre mere end Nationalbanken, men jeg betaler kun 18 :D[/quote'] Ja men Ulmus betaler ikke 20 kr pr overførsel..
Nils Besvaret June 3, 2005 Rapporter Besvaret June 3, 2005 Ja men Ulmus betaler ikke 20 kr pr overførsel.. Du er inde på noget, så for fremtiden vil jeg kun veksle én gang om året. Over 100.000, så er Dorske Bank billigst.
janlunde Besvaret August 3, 2005 Rapporter Besvaret August 3, 2005 Hvis man skal have overført et større beløb på f.eks. 500.000: Kan det stadig bedst betale sig at overføre elektronisk fra DK bank til S bank eller via vekselkurs? Eller er der andre muligheder? Og for mig en ikke bankansat får vel, efter læsningen her, umiddelbart den bedste kurs i Danske Bank?
janlunde Besvaret August 3, 2005 Rapporter Besvaret August 3, 2005 Hej igen! Er der nogen der har prøvet at overføre penge via Moneybookers!? Det kan måske være langt billigere at overføre penge på denne måde. Jeg fandt dette om Moneybookers: Moneybookers startede april 2002 og er et London baseret firma, som tilbyder at du gratis kan oprette en konto hos dem og gratis indsætte penge på din konto der. Folk i hele verden kan ligeledes oprette en konto dér, og alle kan gratis flytte pengene rundt i mellem deres konti hos Moneybookers. Moneybookers er en del af samme selvskab som den meget store engelske bookmaker Gamebookers, så er de vant til også at overfører store beløb uden problemer. Det er først når pengene skal udtales til folks private bank at der betales gebyr på typisk 1,80 € (ca. 14 kr.). Dermed kan du altså overfører penge til et hvilket som helst land gratis i stedet for bankens gebyr på 100 kr. Man kan tanke op på Skype (til SkypeOut) med Moneybookers De tilbyder desuden, at du kan sende SMS fra deres site til alle lande for 90 øre pr. stk. Siden findes på engelsk, tysk, spansk og fransk. Selve kontoen kan føres i danske kroner.
Nils Besvaret August 3, 2005 Rapporter Besvaret August 3, 2005 Moneybookers ved jeg ikke noget om, det lyder skummelt og dyrt. Hvis du skal betale et større beløb i en svensk bank i forbindelse med en bolighandel, og du ikke har en svensk bankkonto, er en af måderne at købe en international bankchek på beløbet i din danske bank.
Rene Larsen Besvaret August 3, 2005 Rapporter Besvaret August 3, 2005 Hvis man benytter SkandiaBanken, som jo ikke tager noget gebyr, betaler man den kurs som gælder ved køb af kontanter - altså en kurs som ligger en del over den 'normale' kurs som bliver benyttet ved overførelser. Ingen gebyr -> højere kurs ;-((
MC Manden Besvaret September 21, 2006 Rapporter Besvaret September 21, 2006 Jeg genopliver lige en tråd. Er der nogle der har et overblik over hvad der er billigst når man skal overføre FRA Sverige TIL Danmark ? Det handler om +100.000 SEK, så der kan vel være en del at spare ?
Nils Besvaret September 21, 2006 Rapporter Besvaret September 21, 2006 Jeg genopliver lige en tråd. Er der nogle der har et overblik over hvad der er billigst når man skal overføre FRA Sverige TIL Danmark ? Det handler om +100.000 SEK, så der kan vel være en del at spare ? Prøv at søge på Nordnet og se om det kan friste dig. Det skulle efter sigende være billigste model. :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu