Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej! Mitt namn är Niclas Wessman. Jag kommer fortsättningsvis vara kontaktperson för Danskarna som flyttar till Sverige vad gäller Bil, Hem- och Villa försäkringar. Jag har blivit tillfrågad av Tobias Malming som har slutat på SalusAnvar, att jag ska hjälpa alla Danskar med försäkringar. Tobias har varit väldigt efterfrågad och inte kunnat hjälpa till med försäkringar. Jag har samma befogenheter/arbetsuppgifter som Tobias hade tidigare. Vad gäller premier/priser så kommer jag alltid lämna bästa pris! Tobias har börjat arbeta på Tennant försäkringar där importbilar är extremt dyra att försäkra. Tobias har berättat för mig att han känner ett ansvar för Danskarna och vill fortsättningvis ge dem bra service genom mig. Vad gäller trafik/halvförsäkringar så är Tennant försäkringar extremt billiga, undantag importbilar (tobias.malming@tennant.se för prisförfrågan). Min mailadress är niclas.wessman@salusansvar.se mitt mobilnr är +46 735 344 552. Hör av dig så hjälper jag gärna till... Tobias ber om ursäkt o mina vägnar för dålig tillgänglighet för redan befitliga kunder. OBS! Om du är inne på http://www.sunddebat.com/ så hoppas jag och Tobias Malming att ni kan skriva till de andra Danskarna att det är till mig de kan höra av sig om de vill ha billiga försäkringar! Fortsatt trevlig sommar... Vänligen Niclas

Guest Palle...
Besvaret

Første mand har skrevet til ham... Så må vi se hvad han vender tilbage med. Det drejer sig om forsiking på mc

Besvaret

Jeg har også skrevet - så må vi se. Men indtil videre er der slut hos Salus for mit vedkommende her til den 1/9 - bittert at min forsikring skulle stige fra 9.225 til 10.837 uden at jeg havde brugt den til noget...

Besvaret
Jeg har også skrevet - så må vi se. Men indtil videre er der slut hos Salus for mit vedkommende her til den 1/9 - bittert at min forsikring skulle stige fra 9.225 til 10.837 uden at jeg havde brugt den til noget...
Kan du ikke spørge ham om netop det? Vi er jo mange der har undret os over prisstigningen, at at vi alle har fået samme svar at netop vores model har haft særligt mange skader.
Besvaret
Kan du ikke spørge ham om netop det? Vi er jo mange der har undret os over prisstigningen' date=' at at vi alle har fået samme svar at netop vores model har haft særligt mange skader.[/quote'] Det har jeg præcist også gjort. Og så lige i en diskret bisætning hvad jeg så kan forsikre den til hos en af kollegaerne. Jeg skal nok delagtiggøre jer i svaret.
Guest Palle...
Besvaret

Salu .. 44.000 for hel-forsikring. Jeg endte hos Folksam. Iøvrigt har jeg ikke hört fra Niclas, hvilket jeg desværre ikke kunne vente på. I ved jo hvordan det er ved ejerskifte

Guest Gøgler
Besvaret

Jeg er ved at indhente priser på en M3. Jeg har fået priser mellem 20600 og 25400 årligt/helforsikring fra 6 selskaber. Jeg ringede så til Niclas idag, og fik en pris på 28000 sek. Han synes også selv det lød lidt dyrt, og han har fået en chance til at komme med et nyt tilbud i morgen, hvis han kunne. Jeg venter...

Besvaret

Jeg har min M3er forsikret hos salus, den koster 19.000skr.(24 år). Jeg har lige flyttet min villa/hem forsikring til dem, men har ikke fået en skid i rabat!!!!!! og fik en totalt latterlig pris på min ny-indkøbte kone bil, BMW 540ia touring 98, 19.500skr. de må være hjernedøde, så får den bare trafikforsikring hos Länsfors. til 3300skr. (7700skr. hos salus)

Besvaret

Svar fra Niclas på S80 T6. 8600 SEK- samme pris som Volvia. Svar fra Tobias, samme bil. 27.000 SEK for de aflæser fra kørekortsregistret og tager ikke hensyn til at det er opnået i udlandet.

Besvaret
Svar fra Tobias' date=' samme bil. 27.000 SEK for de aflæser fra kørekortsregistret og tager ikke hensyn til at det er opnået i udlandet.[/quote']Dér røg så lige en go røvfuld danske kunder på gulvet for Tobias. Det er jo ikke hans skyld....men surt! :sick:
Guest Palle...
Besvaret

Jeg fik et "tilbud" på godt 27.000 for halvforsikring. Som Niclas så også siger "desværre er vi ikke billigst når det gælder motorcykler"... det tror jeg så på

Guest Gøgler
Besvaret

Niclas ringede ikke tilbage til mig i torsdags, og jeg har stadig intet hørt fra ham af. Ud fra hvordan tråden her har udviklet sig (eller ikke har udviklet sig), så tror jeg nok at jeg må sande at jesus ikke er genopstået. Der er jo ikke nogle succes historier om Niclas/Salus i tråden so far, og eftersom Niclas ikke virker speciel seriøs (sammenlignet med Tobias og de svartider/priser han kunne give), så satser jeg sgu ikke for meget på ham gutten her. Fatter ikke hvordan han kan få strikket en helforsikring sammen til mig på 28000 sek, når den dyreste af 6 andre selskaber er 2600 sek billigere end Niclas. I øvrigt har jeg haft kørekort i 12 år og bor ikke i dyre Malmö. Latterligt, desværre..

Besvaret
Niclas ringede ikke tilbage til mig i torsdags' date=' og jeg har stadig intet hørt fra ham af. Ud fra hvordan tråden her har udviklet sig (eller ikke har udviklet sig), så tror jeg nok at jeg må sande at jesus ikke er genopstået. Der er jo ikke nogle succes historier om Niclas/Salus i tråden so far, og eftersom Niclas ikke virker speciel seriøs (sammenlignet med Tobias og de svartider/priser han kunne give), så satser jeg sgu ikke for meget på ham gutten her...[/quote'] Hæ, Tobias-evangeliet, sidste kapitel lyder IMO sådan her: en fræk forsikringsagent lod sig føde som menneske, lovede guld og grønne skove og fór derefter til himmels efterladende gråd, tænders gnidsel og kraftige præmieforhøjelser. Nu venter hele kolonien med glans i øjnene på en SMS fra Messias AKA Den Hellige Niclas fra Sal Uansvar. Verden vil bedrages. :tongue2: vh Nils, Läns-kunde :D
Besvaret

Michael, din M3 til 19.000 sek hos salus. Er det hel eller halv forsäkring og hvor hvilken årgang er din M3 ? Fik en pris på ca. 21.000 SEK hos BMW Originalforsäkring (if) for hel forsäkring og ca. 14.000 SEK for halv forsäkring da der stadig var BMW vagnskade garanti på bilen (2003 model). Jeg kan sige at jeg er 28 år og har fuld bonus pga. 10 år skadefri kørsel/kørekort efter de svenske regler for bonus. Anyway ville bare høre om man kunne få en idé om det var dyrt eller ikke dyrt (din mening eller andres). Synes umiddelbart det er lidt i overkanten... ;-)

Besvaret

Hmm.. Nu er det en uge siden jeg skrev til Niclas på mail - og har intet hørt. Lidt dårligt, ikk'? Til gengæld bekræftede deres kundeservice så min opsigelse på mail i løbet af to timer - det var jo rimelig effektivt ;-)

Guest ThomasO
Besvaret

Lars de der 10 kilo du betaler for "storebror 530" til min bil, det er da udemærket. Som du husker har jeg en "lillebror 320", og den koster knapt 15K herinde i Malmö. Sygt dyrt at have bil herinde, det er dobbelt så dyrt som fuldforsikret med min Toyota Carina, da jeg boede i Danmark. Bilen koster 1/3 af en dansk, og forsikringen er dobbelt op? De må eddermandme tjene kassen på det her.... holdaop... Länsforsikring... hmm.. har de mon også en forsikring imod... at blive länset økonomisk?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...