Madsen Besvaret September 23, 2005 Rapporter Besvaret September 23, 2005 Kan ikke, vil gerne... Der er forskel...
Toft Besvaret September 23, 2005 Rapporter Besvaret September 23, 2005 Endnu en der opfordrer til en masse' date=' men ikke selv gider gøre noget ved det!!![/quote'] Du er vel nok i det positiv hjørne idag hva Thomas?! :D Er der stemning for noget bowling på Big Bowl her i Malmö, lørdag den 15. okt? Hvis der er mindst tre der kan, så kan jeg godt stå for den store udfordring det er at ringe til Big Bowl, og booke en bane (eller flere) i to timer. God weekend!
Madsen Besvaret September 23, 2005 Rapporter Besvaret September 23, 2005 Fed ide, men jeg kan desværre ikke... Se ovenstående grunde...
willerup Besvaret September 23, 2005 Rapporter Besvaret September 23, 2005 Er der stemning for noget bowling på Big Bowl her i Malmö, lørdag den 15. okt? Hvad med weekenden efter? Ville passe mig bedre:-)
Toft Besvaret September 24, 2005 Rapporter Besvaret September 24, 2005 Hvad med weekenden efter? Ville passe mig bedre:-) Vi dropper hermed den 15. okt, og så arrangerer du bare en tur weekenden efter :)
willerup Besvaret September 26, 2005 Rapporter Besvaret September 26, 2005 Så er der tur:-) Vi dropper hermed den 15. okt' date=' og så arrangerer du bare en tur weekenden efter :)[/quote'] Så indkaldes der hermed til "høstfest" i Big Bowl på Ö. Förstadsgatan. Planen er at vi mødes fredag d. 21 oktober, når vi har været hjemme og vende efter arb, og så bowler og øller vi lidt:-)
Guest Palle... Besvaret September 26, 2005 Rapporter Besvaret September 26, 2005 Så indkaldes der hermed til "høstfest" i Big Bowl på Ö. Förstadsgatan. Planen er at vi mødes fredag d. 21 oktober' date=' når vi har været hjemme og vende efter arb, og så bowler og øller vi lidt:-)[/quote'] Sådan, Willerup !!! Jeg er med...
csa Besvaret September 26, 2005 Rapporter Besvaret September 26, 2005 Kæresten og Jeg er også på. Var det ikke en ide at oprette en seperat tråd for denne Bowlingtur under arrangementer?
willerup Besvaret September 26, 2005 Rapporter Besvaret September 26, 2005 Kæresten og Jeg er også på. Var det ikke en ide at oprette en seperat tråd for denne Bowlingtur under arrangementer? Hermed gjort:-) http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?p=47126#post47126
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu