Guest Supermule Skrevet September 16, 2005 Rapporter Skrevet September 16, 2005 Ja.... Sad jo og tænkte. Det sker ikke skide tit, så jeg må forsøge at fastholde tanken så længe jeg kan... Ville lige sige det inden andre kom mig i forkøbet.... Nå, men altså har jeg overvejet om man ikke skulle banke et gilde på benene for folk her på debatten??? Kunne være trevligt om man kunne sætte ansigter på folk og her tænker jeg ikke kun på de bilglade unge mennesker, men hele familien.... Hvad siger i??? Er det helt sort snak eller er der andre, hvor tanken har strejfet???
Gio Besvaret September 16, 2005 Rapporter Besvaret September 16, 2005 Fester og socialt samvær er altid velkomment i min bog :) Det er jo "bare" at tage initiativ til noget sjov - invitere - eller arrangere en poolturnering e.l. Så plejer folk gerne at dukke op. Jeg selv inklusive :)
Miriam Besvaret September 16, 2005 Rapporter Besvaret September 16, 2005 Kanon Gio, jeg tager sku lige mine unger med på baren til en pool tunering :-)
Kasper Besvaret September 16, 2005 Rapporter Besvaret September 16, 2005 De kan jo ligeså godt lære det ;)
Gio Besvaret September 16, 2005 Rapporter Besvaret September 16, 2005 Først...FORKERT knap...nu fik jeg trykket "edit" og ikke "quote" på Miriams indlæg. Sorry! Indlægget er som det var, inden det så ud til at jeg havde redigeret i det. (Skal lige lære de nye funktioner...hehe) ...og NU...til indlægget som det skulle se ud: Kanon Gio, jeg tager sku lige mine unger med på baren til en pool tunering :-) Jeg skrev jo også "poolturnering e.l." ;) Mange af os herinde på debatten har set hinanden en del gange, og flere er også i privat omgangskreds. Men ofte mangler der jo en del - og det er typisk folk med børn, som Miriam, der jo ikke lige kan slæbe poderne med til koncert i Baltiska Hallen, eller smutte med ned og turnere pool en fredag aften. Så kunne nogle jo "bare" arrangere noget mere privat (læs: stille og roligt), så ungerne også kunne holde ud at være der. Men så er problemet jo nok at "de unge" ikke gider dukke op. For dem skal der jo helst være gang i den. For sådan en som mig, som ikke er "ung" længere, men heller ikke har børn, så er det ikke noget problem at dukke op til det ene som det andet. Men, Miriam...kom med idéerne til hvad der så skal på bordet, for at alle bliver tilfredse :th2:
Miriam Besvaret September 16, 2005 Rapporter Besvaret September 16, 2005 Det var nu kun ment som sjovt, se det lille smil. Ville nu helst ned og spille pool, og give alle jer "knægte" en omgang tæsk :-)
claus Besvaret September 16, 2005 Rapporter Besvaret September 16, 2005 Men ellers udmærket initiativ, ja det kunne være meget rart at få sat ansigt på dem herinde....
Gio Besvaret September 16, 2005 Rapporter Besvaret September 16, 2005 Mange af os har da ansigter på vores profiler...det er kun kyllingerne der ikke tør ;):p Men jow...der er efterhånden kommet en del nye til det sidste års tid. Jeg ser allerede frem til julefrokosten 2005 i 2006
Miriam Besvaret September 16, 2005 Rapporter Besvaret September 16, 2005 Vil da ikke kaldes en kylling :-)
Gio Besvaret September 16, 2005 Rapporter Besvaret September 16, 2005 Sådan, Miriam.... Jeg vidste at du ikke lod dig kue! :)
Nils Besvaret September 16, 2005 Rapporter Besvaret September 16, 2005 Vil da ikke kaldes en kylling :-) Det er jo nemt for dig, at vise dit ansigt, for du ser jo hamrende godt ud. Bortset fra den hat måske og trøjen, og du burde ofre noget på dit hår, sådan et pænt hår... :)
thygesen Besvaret September 16, 2005 Rapporter Besvaret September 16, 2005 Nu bliver jeg lige nødt til at komme med en indskudt sidebemærkning helt ude fra sidelinien... Hvis man kigger under arrangementer er der flere gange inviteret til: Fodbold, hygge på Ölkafeen, Biltræf, Mc ture, Pool arrangement, Fester osv. osv.... Så nu vil jeg i ånden af dette endnu engang invitere folk hjem til mig, til lidt socialt hygge hvor dem der har lyst kan drikke, dem der ikke har lyst kan lade være, dem der vil have børn med, kan tage børn med osv. osv. På et tidspunkt er dem med børnene nok gået, og hvis der så er stemning kan dem der har lyst jo tage i byen... Datoen for dette "arrangement": 1/10 - 2005.. Nærmere med adresse følger.. Nu vil jeg så gerne se nogle hænder blive hævet så der rent faktisk dukker nogen op..
Miriam Besvaret September 17, 2005 Rapporter Besvaret September 17, 2005 Hvad er der dog galt med min M kasket ?????? :-)
Persson Besvaret September 17, 2005 Rapporter Besvaret September 17, 2005 Mange af os har da ansigter på vores profiler...det er kun kyllingerne der ikke tør ;):p Busted ...
claus Besvaret September 17, 2005 Rapporter Besvaret September 17, 2005 Nu bliver jeg lige nødt til at komme med en indskudt sidebemærkning helt ude fra sidelinien... Hvis man kigger under arrangementer er der flere gange inviteret til: Fodbold, hygge på Ölkafeen, Biltræf, Mc ture, Pool arrangement, Fester osv. osv.... Så nu vil jeg i ånden af dette endnu engang invitere folk hjem til mig, til lidt socialt hygge hvor dem der har lyst kan drikke, dem der ikke har lyst kan lade være, dem der vil have børn med, kan tage børn med osv. osv. På et tidspunkt er dem med børnene nok gået, og hvis der så er stemning kan dem der har lyst jo tage i byen... Datoen for dette "arrangement": 1/10 - 2005.. Nærmere med adresse følger.. Nu vil jeg så gerne se nogle hænder blive hævet så der rent faktisk dukker nogen op.. Jeg er klar d.1/10, skal dog møde tidligt d 2/10 men den tid den sorg....
Guest Supermule Besvaret September 17, 2005 Rapporter Besvaret September 17, 2005 Udemærket initiv....tjekker lige kalenderen.... :)
molnartos Besvaret September 17, 2005 Rapporter Besvaret September 17, 2005 Ville også gerne med til det udemærket initiativ, men må bedrøve med at have lovet mig ud til en 40 års fødselsdag!!! -Kylling eller ej- Her er JEG :laugh:
Nif Besvaret September 17, 2005 Rapporter Besvaret September 17, 2005 Jeg har meget længe haft billede på min profil men har aldrig tænkt over at det ikke er vist. Nogen som kan fortælle hvad jeg mangler at gøre. Jeg går ind i Rediger Billede Profil og DER er så mit billede. Derefter kan jeg kun vælge at sætte et hak i Slet billede. Men hvorfor ser man ikke noget når jeg skriver i indlæg...
Miriam Besvaret September 17, 2005 Rapporter Besvaret September 17, 2005 Du skal ligge det ind som Avatar og wupti :-)
Nif Besvaret September 17, 2005 Rapporter Besvaret September 17, 2005 Hmm så det var DER for.. Ikke nemt. For så er billederne for store ;o)
Miriam Besvaret September 17, 2005 Rapporter Besvaret September 17, 2005 Så må du lave det mindre !! (ihh hvor jeg kan var Persson :-) )
Nif Besvaret September 17, 2005 Rapporter Besvaret September 17, 2005 hihi Så virkede det. Ja du kan bare det der. Og tak for hjælpen.
Guest Supermule Besvaret September 17, 2005 Rapporter Besvaret September 17, 2005 Jeg tør ikke at vise mit billede.... :( Er bange for at skræmme børnene herinde.... ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu