Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skulle bruge nogen DVD-R skiver, og da min 8 år gamle Sony DVP-S725 ikke æder hvad som helst (langt fra faktisk...) skulle det gerne være Verbatim skiver, som plejer at fungere uden probs. Søger lidt og finder 50 styk til 128 dkk på www.wesellcd.com, da jeg har valgt og skal bestille kan jeg kun vælge DK som leveringsland, hm, havde jo af vane valgt dansk sprog da jeg startede. Starter forfra og vælger svensk og nu er prisen for de præcist samme 50 styk pludselig cirka 50 dkk højere end den var før (og nej, det var ikke fordi jeg sammenligner dkk direkte med sek), og tilsvarende kan man kun vælge Sverige som leveringsland. Hmmm.. Og så var det at jeg startede forfra én gang til for at bestille dem med mit arbejde som leveringsadresse :rolleye:

• 4 months later...
Besvaret
http://www.billigmedien.de/shop/ har nu nogle helt udemærkede priser. Iøvrigt hvorfor købe specielle CDR skrivepenne. Jeg bruger bare såkaldte almindelige "Sprit-Tusser", eller til finere skrift de almindelige permanent OHP-penne, der bruges til at skrive på slides med.
Besvaret
Iøvrigt hvorfor købe specielle CDR skrivepenne. Jeg bruger bare såkaldte almindelige "Sprit-Tusser"' date= eller til finere skrift de almindelige permanent OHP-penne, der bruges til at skrive på slides med.
Penol 777 er allround-pennen i denne hytte. Fåes i forskellige tykkelser osv. - og skriver på stort set alt.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...