larscph Skrevet September 24, 2005 Rapporter Skrevet September 24, 2005 Jeg skulle bruge nogen DVD-R skiver, og da min 8 år gamle Sony DVP-S725 ikke æder hvad som helst (langt fra faktisk...) skulle det gerne være Verbatim skiver, som plejer at fungere uden probs. Søger lidt og finder 50 styk til 128 dkk på www.wesellcd.com, da jeg har valgt og skal bestille kan jeg kun vælge DK som leveringsland, hm, havde jo af vane valgt dansk sprog da jeg startede. Starter forfra og vælger svensk og nu er prisen for de præcist samme 50 styk pludselig cirka 50 dkk højere end den var før (og nej, det var ikke fordi jeg sammenligner dkk direkte med sek), og tilsvarende kan man kun vælge Sverige som leveringsland. Hmmm.. Og så var det at jeg startede forfra én gang til for at bestille dem med mit arbejde som leveringsadresse
Nils Besvaret September 24, 2005 Rapporter Besvaret September 24, 2005 Det foresvæver mig, at der for nylig er indført en ny svensk afgift på uindspillede ja, dvd-skiver, måske også andre lignende medier. :)
larscph Besvaret September 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret September 24, 2005 Ahh.. Ja dét kunne jo forklare forskellen!
Toft Besvaret September 24, 2005 Rapporter Besvaret September 24, 2005 Går du ind under fragtpriser hhv i DK og SE, så er fragtprisen: DK: 0-5 kg = 60 dkk SE: 0-10 kg = 125 sek ;)
larscph Besvaret September 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret September 24, 2005 Ja.. Det opdagede jeg også efterfølgende!! Købte også 4 CD-skrive penne hos dem, de koster 19 dkk eller 29 sek alt efter hvad man vælger... Tjaeh, man skal se sig for skal man.
larscph Besvaret September 26, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret September 26, 2005 Hmmm. Ja.. Men de er umiddelbart dyrere med Verbatim skiverne...
Guest ThomasO Besvaret February 4, 2006 Rapporter Besvaret February 4, 2006 http://www.billigmedien.de/shop/ har nu nogle helt udemærkede priser. Iøvrigt hvorfor købe specielle CDR skrivepenne. Jeg bruger bare såkaldte almindelige "Sprit-Tusser", eller til finere skrift de almindelige permanent OHP-penne, der bruges til at skrive på slides med.
Gio Besvaret February 4, 2006 Rapporter Besvaret February 4, 2006 Iøvrigt hvorfor købe specielle CDR skrivepenne. Jeg bruger bare såkaldte almindelige "Sprit-Tusser"' date= eller til finere skrift de almindelige permanent OHP-penne, der bruges til at skrive på slides med.Penol 777 er allround-pennen i denne hytte. Fåes i forskellige tykkelser osv. - og skriver på stort set alt.
Thomas Besvaret February 4, 2006 Rapporter Besvaret February 4, 2006 www.mediecentralen.com er billigst og ligger i malmø, men sender kun til dk.
runel Besvaret February 7, 2006 Rapporter Besvaret February 7, 2006 www.burnalot.dk har osse skiver til en fornuftig pris...
birkster1977 Besvaret February 9, 2006 Rapporter Besvaret February 9, 2006 Hvad er forskellen på om man vælger dvd-r eller dvd+r ? er det bare forskellige typer eller hvordan og hvorledes?
Gio Besvaret February 9, 2006 Rapporter Besvaret February 9, 2006 Hvad er forskellen på om man vælger dvd-r eller dvd+r ? er det bare forskellige typer eller hvordan og hvorledes?http://www.answerbag.com/q_view.php/2279
birkster1977 Besvaret February 9, 2006 Rapporter Besvaret February 9, 2006 kanon site Gio!, den giver faktisk klarhed over sagen, jeg kan klart anbefale andre som er i tvivl om at besøge siten, det er forklaret så alle kan være med :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu